My life in pictures II.

pondelok 10. novembra 2014

Čauky mňauky,
už takmer 2 mesiace som sem nezavesila žiadne nové fotky, ale tie, ktoré ma sledujete na FB či insta, ste niektoré z týchto fotiek už stihli vidieť. Fotky sú od leta, ani ma nenapadlo, že sa ich zasa toľko nezabiera, ale zďaleka to nie je všetko, nechám si niečo i nabudúce :-) Ak vás aspoň trocha zaujíma ako žijem, užite si dnešný článok :-)
koncert Jamesa Blutna v Bratislave// ach ááááach ten hlas// vip lístky//James sa hodil do publika :D
najnovší make up tutoriál už čoskoro//  keď si lebedím i keď v telke idú samé chobotiny// na návšteve u Korsa v Rakúsku :D// moja srdcovka Avon Luck
náš Teddy v pelechu// ...v papučke// na utierke// na nôžke :D
naše krásne večerné Košice// dve nádhery v meste// takýto by nám stačil :D// na latino party
moja narastená bublanina// parčík// kamošky// kamarát mi posiela úsmev :-)
športu zdar alebo keď ešte bolo teplo// výlet na motorke// keď sa nudím// moja obľúbená farba na nechtoch
quotes// paletka od Essence// ja// simply truth


Páčia sa vám takéto typy článkov? 

Zverejnenie komentára