Ziaja rozkošníci

sobota 23. januára 2016

Ahojte krásky,
dlho sme tu nemali mojich favoritov od značky Ziaja, a práve preto to ihneď hodlám napraviť a predstaviť vám dnešných rozkošníkov. Nazvala som ich takto pekne z jednoduchého dôvodu-a to, že mám k poľskej značke Ziaja dosť osobný vzťah a ich produkty sa na nič nehrajú, sú cenovo dostupné a jednoducho účinné a skvelé.

ZIAJA KIDS SHAMPOO SHOWER GEL 





K zimnému mrazivému obdobiu sa mi už akosi automaticky viaže vôňa čerstvo upečených a sladkých medovníčkov. A kto by odolal tomuto potešeniu po celý rok? Ja teda určite nie! Čas kúpania a sprchovania je činnosť, na ktorú sa doslova teším, najmä ak ide o skutočne ultravoňavý sprcháč. Ziaja Cookies ´n´ Vanilla Ice Cream je v podstate sprchovací šampón pre detičky, teda tých najmenších a pre mňa, haha :-D Duša dieťaťa sa vo mne teda nezaprie dodnes a nehanbím sa zato, pretože bez názvu pre deti, by som ho zaradila k normálnym sprcháčom. Má veselý a milý obal, ktorý zaujme, ale jeho obsah je to, prečo si ho kúpite znova znova. Ak nie sebe, tak kamoške, mamine, sestre....Pre mňa je to ultravoňavá záležitosť, cítim tam vanilku, perníčky a samé sladké tóny. Konzistencia je skôr redšia, ako býva u Ziaji zvykom. Na pokožke sa vôňa síce nedrží nejako dlho, ale rozvonia celú vašu kúpeľňu.


cena za 500ml/cca 3,70

V poradí druhým obľúbencom sa stal antiperspirant Ziaja Blocker, známy ako blokátor potenia. Funguje na podobnom princípe ako Driclor z lekárne. Mal by redukovať nepríjemné potenie a neutralizovať nepríjemný zápach. Sú obdobia, kedy sa potím viac a naopak, kedy sa nepotím takmer vôbec. Blocker som si kúpila ako náhradu za klasické antiperspiranty z drogérky, ktoré sa mi videli úplne neúčinné. Tento je iný. Na začiatok sa aplikuje 2x-3x do týždňa, presnejšie na noc, ráno už nie je potrebné proces opakovať. Neskôr už iba raz do týždňa. Vyhýbajte sa ale čerstvo oholenej pokožke, štípe to a môžete si navyrábať silné podráždenia a vyrážky. Ak mám byť úprimná, blokátor funguje na výbornú! Veľmi ma prekvapil, síce nijako nevonia, ale účel plní na jednotku. Potenie mi obmedzil na minimum, momentálne ho používam iba raz týždenne a som spokojná. Lepšie to nezvládla ani Rexona ani žiaden z doposiaľ mnou vyskúšaných antiperspirantov. Všetko ale s mierou :-)
 cena za objem 60ml/cca 1,80

Ziaja kozmetiku som si kúpila v predajni v košickom Auparku :-)
Nové predajne sú v City Arena Trnava a Forum Poprad.
Čo by ste mi od Ziaji poradili?
Vyskúšala som toho od nich už veeeeľmi veľa :-)


12 komentárov

  1. Sprcháč vyzerá rozkošne :) ja mám taký nejaký medovníkový, ktorý dávali pred Vianocami ako darček, ale ešte som ho nevyskúšala :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem presne, ktorý myslíš, vtedy bežala akcoška v takej peknej darčekovej taštičke :-)

      Odstrániť
  2. Ziaja blocker bych klidne rada vyzkousela. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten detsky sprchac vypada skvele, jeszli na nej nekde narazim, tak ho budu muset vyzkouset nebo aspon ocuchat :) Ja od Ziaji zatim vyzkousela jenom intimni mydlo a olivovy oletovy krem, ale urcite se chystam i na dalsi produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite skus pomarancove maslo, kakaovy sprchas, koziu radu i masky na tvar tie su tiez skvele :-)

      Odstrániť
  4. Ten Blocker se chystám také vyzkoušet, momentálně mám antiperspirant od Yves Rocher, ale už pomalu sháním další, takže na řadě bude asi tento :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od YR som mala deos s levanduľou a bol dobrý, ale tento Blocker ťa vyslovene zablokuje :-D

      Odstrániť
  5. Já mam od Ziaji kozí řadu a Manuku. Naprosto vše mi vyhovuje :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Manuku som jedinu neskúšala, nakoľko mastnú plť nemám ale čo sa týka telovky, už som mala skoro všetko:)

      Odstrániť
  6. tenhle sprcháč a šampon v jednom jsem také měla a ta vůně je úžasná :) Ziaju mám ráda, protože jejich produkty jsou levné, ale stále skvěle fungují - zrovna používám řadu Manuka Tree na obličej a jsem moc spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť