OROFLUIDO beauty olej na vlasy

utorok 2. apríla 2013

Prednedávnom som dostala ako darček Orofluido beauty olej určený na všetky typy vlasov. O čo ide a čo sľubuje? Aké vo mne zanechal dojmy? 

Popis:
Vlasový olej Orofluido Elixir v sebe snúbi tri vzácne a účinné oleje, ktoré bohato vyživujú vlasy, dodávajú im potrebnú hydratáciu a vitalitu. Hodvábna konzistencia sa dobre vstrebáva do vlasového vlákna a okamžite pôsobí vo vnútri vlasu. Pri pravidelnom používaní budú vaše vlasy zdravé, lesklé, hebké a plné sily. 

Účinky:
  • hydratuje vlasy
  • dodáva vlasom silu
  • stará sa o vlasy
  • dodáva vlasom lesk
Zloženie:
  • arganový olej
  • šachorový olej
  • ľanový olej
Objem: 50ml (k dispozícii aj iné balenia)
Cena: cca 14 eur

Nádobka je sklenená s čiernym vrchnáčikom, bez pumpičky (iba sa šrubuje) čo sa mi zdá dosť nepraktické, no niekomu práve to môže vyhovovať. Aplikuje sa buď na mokré vlasy po umytí alebo na suché, neoplachuje sa. Vôňa je veľmi príjemná, taká nasladlá a cítiť tam čosi ako vanilku. Argánový olej je momentálnym kozmetickým hitom, avšak ja o ňom viem už dosť dlho aj keď ho nejak pravidelne nepoužívam či už na pleť alebo na vlasy, o jeho účinkoch však nepochybujem. Odporúčam ho dávkovať naozaj minimálne množstvo, lebo predsa len je to olej a vlasy dosť premasťuje. Moje vlasy sú jemné a dávam si ho len raz za čas, aplikujem ho do dĺžok pri rozčesávaní (ku korienkom nemá zmysel ho aplikovať). Vlasy úžasne zjemňuje, čo ja osobne nevyžadujem ale na tvrdé suché a nepoddajné vlasy by mohol dobre účinkovať. Celkovo mám vlasy také hydratované, "napité" a hladké a krásne voňavé. Povedal a by som, že až hodvábne. Spotreba  závisí od pravidelnosti používania, ja ho mám od Vianoc a zatiaľ je tam ešte viac ako plovica :)

Môj celkový názor: vhodný najmä na suchšie a tvrdšie vlasy vyžadujúce starostlivosť. Jemné vlasy by mohol zaťažiť a zbytočne premastiť. Body strhávam za absenciu pumpičky.
Zakúpiť si ho môžete tu
Dávam mu 7/10

Zverejnenie komentára