Čo sa skrýva v mojej kozmetickej taštičke ?

nedeľa 28. júla 2013

Mojou najobľúbenejšou kozmetickou taštičkou, 
ktorú momentálne pri sebe často nosievam, je práve táto zeleno-tyrkysová Guess.
Aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať, znesie toho naozaj veľa, hlavne čo sa priestrannosti týka.
Natlačím do nej toľko, koľko sa vmestí, ale na druhej strane snažím sa nenosiť pri sebe veľa zbytočností.
Obsah mojej kozmetickej taštičky a obsah mojej tašky, ktorú nosím cez školský rok sa fatálne líšia.
Kým cez rok do kabelky napchám maximálne tak krém na ruky a antibakteriálny gél,
cez prázdniny si môžem dovoliť nosiť so sebou aj výbavičku, lebo kabelku mám úplne ľahkú :)
Aké tajomstvo ukrýva ? ;-)
Nemusíte sa ľakať, nič enormne či extrémne zaujímavé či nenormálne v nej nie je :)
Ide prevažne o veci z dekoratívky, ktoré mi sadli a rada ich používam.
Tvár
Malý štetec na bronzer, korektor od F&F (len keď je to akútne), púder a brozner.
Balea kompaktný púder (02 beige) je už asi môj štvrtý v poradí, takže spokojnosť maximálna. Dokonale zmatňuje a vydrží veľmi dlho. Niekedy si pod neho nedávam ani make up, keď mám dobrú pleť.
Bronzer mám z Keenwellu, je maličký, ale kvalitný, bez trblietok a dajú sa s ním robiť i pekné kontúry.
Nosievam pri sebe i zrkdielko, nerada sa však doň dívam, pretože takto zblízka v zmenšenom videní si pripadám hrozne :)

Oči
Na tieňoch stay all day od Essence dokážem fungovať i celé leto, možno i celý rok. Lepšie mi žiadne tiene ešte nedržali a tie nádherné odlesky, čo hádžu sa hodia úplne ku všetkému. Ako úplne najlepšiu špirálu, akú som doteraz vyskúšala,  vyhlasujem get big lashes od Essence v sivom obale. Dokáže vyčarovať rozprávkové mihalnice a to nezveličujem! Ceruzky na oči som donedávna skoro vôbec nepoužívala, táto je však mäkká, dobre a ľahko sa s ňou pracuje a je tmavo sivej farby, čo blondínkam svedčí. Je z Germaine de Capuccini a je to kvalitka.

Pery
Vždy mám chuť buď na niečo výrazné, alebo naopak nude. Nude candy je lesk od Essence, ktorý rozžiari pol miestnosti, ak si ho dáte na pery. Ten lesk je naozaj úchvatný. Troška ťažšie sa nanáša, ale opticky skrásňuje a zväčšuje pery. Môj obľúbenec! Naopak ak chcem niečo výraznejšie, použijem rúž, konkrétne tento je od Avon Perfect Kiss v odtieni kiss me pink. Je to taká sýta ružová, nadčasový odtieň a má celkom slušnú výdrž.

Nechty
Pilníček nosím pre prípady núdze, pretože sa mi nechty často lámu a človek nikdy nevie. 
Zúbky
Po dobrom obede alebo večeri sa vždy zíde mať po ruke zubnú niť :)

Toľko mojich sos pomocníkov, teším sa na vaše komenáre!

2 komentáre

  1. Jsme na tom podobně :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taky jsem dělala podobný post o whats in my bag :D

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť