Afternoon OUTFIT

piatok 23. augusta 2013

Zdravím krásky!
Rozhodla som sa každý týždeň pridať aspoň jeden outfit na môj blog. Variácie budú rôzne v závislosti od počasia, príležitosti, nálady a chute. Ten dnešný je veľmi pohodlný overal s romantickými doplnkami  na pekné slnečné popoludnie. Ideálne na flákanie sa po meste. Dúfam, že sa bude páčiť :-) A môžem ísť opäť nakupovať!

 overal: Pepco/ kabelka: Guess/ náhrdelník: aliexpress/ hodinky: Michael Kors/ čelenka: no name/ náušnice: F&F
Pekný deň vám prajem !


11 komentárov

  1. šaty a všetko je krásne ale ta kabelka mi proste nepasuje spolu s bodkovanými šatami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Romy to je overal :) možno by sa viac hodila listová ale táto je praktickejšia na nákupy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepač overal:)to je jasne:)) ale myslim tym vzorom že nepasuju spolu

      Odstrániť
  3. Super kombinácia a kabelka je nádherná

    Pozývam Ťa na moju prvú Giveaway
    http://margifashion.blogspot.cz/2013/08/giveaway-s-desigual.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne! a veľmi rada sa zapojím a podporím tvoj blog :)
      Aj ty sa môžeš zapojiť do mojej GA

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujeeeem, inak podľa vysačky je na 14- ročné dievčatá...ach to číslovanie :))

      Odstrániť
  5. Overal je moc hezký !!! :)
    Nikdy nevěř číslování, nejsem zrovna hubená a malá a přitom si (ráda) nakoupím v dětském oddělení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Celý outfit vypadá nádherně! ♥

    OdpovedaťOdstrániť