Biobeauty - vzorky, vzorky, vzorečky !

štvrtok 29. augusta 2013

Ahojte!
Začiatkom týždňa mi prišli vzorky od BioBeauty, čomu som sa veeeeľmi potešila. Vždy ma vedia milo prekvapiť nielen kvalitnou kozmetikou, ale hlavne príjemnou a strašne milou komunikáciou :-) Ak ešte stále váhate, či sa zaregistrujete na ich stránke, nepremýšľajte dlho a checknite ich stránku!
Teším sa ako všetky vzorky otestujem, hlavne novinku FUNNY BEE - bb krém. Určite vám sem napíšem moje dojmy z otestovania, najprv si však musím spraviť hĺbkovú inventúru v mojom "kútiku krásy" ako ja nazývam moju skrinku s kozmetikou a doraziť to, čo je momentálne akútne :-) Úplne najviac zbožňujem tie ich malé rozkošné ručne robené mydielka, ktoré krásne rozvoniavajú a je z nich i pekný dekor.
Inak rozhodla som sa, že mamine pri prvej príležitosti objednám ich krabičku krásy, aj keď stále namieta, že má kozmetiky na dva roky dopredu. Už ju poznám a viem, že ju to určite poteší.
U mňa ide láska v prvom rade cez oči a potom cez všetky ostatné zmysly, možno aj preto som si našla cestu práve ku kozmetike a k blogovaniu o nej. Ženy, niekedy je práve najlepším spoločníkom dobrá kozmetika, pekne vás skrášli a budete sa po nej cítiť i  lepšie a spkojnejšie, no nemám pravdu? A navyše určite vám nebude odvrávať :-)))


Pekný zvyšok dňa :-)

7 komentárov

  1. super članok...
    prosim ťa na akom email ta možem kontaktovať?
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, v ľavom stĺpci mam kontaktný formulár, tam mi môžeš napísať :)

      Odstrániť
  2. mala som raz od nich telovy krem s mrtveho mora krasne voňal:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mimoriadne podarené sú tie ich krémy, aj ten denný na tvár čo som mala vzorku tak bol výborný....

      Odstrániť
  3. I checked your blog, it´s very nice....you have nice pics :)
    I follow you

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yes of course, you´ve got interesting blog!!

    OdpovedaťOdstrániť