Maybelline Colorama a BB krém

pondelok 12. augusta 2013

Pekný deň prajem dámy,
dnes by som vám rada predstavila 2 produkty značky Maybelline, a to Dream Pure BB cream a lak na nechty Colorama. Oba produkty už na sebe testujem nejaký ten čas, takže konečne prichádzam s recenziou, aby som sa podelila o svoje skúsenosti.
BB krémy sú jedna veľká kapitola sama o sebe. Po skúsenostiach s Garnierom a Niveou - hotová katastrofa, mapy a fľaky po celej tvári, som začala mať predsudky voči týmto výrobkom. Trvalo mi nejaký čas, kým sa rozhodla opäť dať BB krému šancu, konkrétne tomuto. 

Maybelline Dream Pure BB cream
Je mladší brat BB krému Dream Fresh a je vyvinutý špeciálne pre mastnú pleť. Obsahuje 2 % kyseliny salicylovej (v kozmetike sa táto kyselina používa hlavne na problémy s akné) a ochranný faktor SPF 15. Mal by predchádzať efektu make-upovej "masky" a nedokonalostiam pleti, i vďaka svojej gélovej textúre.


Sľubuje 8 výhod v 1
  • kryje nedokonalosti
  • predchádza vzniku akné
  • redukuje lesk
  • minimalizuje vzhľad pórov
  • rozjasňuje
  • kryje začervenanie
  • hydratuje a vyhladzuje
  • zjednocuje farebný tón pleti.
Balenie je 30 ml v matnej tube s klasickým šrubovateľným vrchnákom a dizajnovo sa mi páči už len kvôli tej peknej tyrkysovej :) V predaji ho môžete nájsť v dvoch variantoch a to light - pre svetlejšiu pleť, ten mám i ja a medium - pre tmavšiu pleť. Mám ten light odtieň a na leto sa mi videl i na mňa dosť svetlý, aj keď sa to na obrázku asi nebude tak javiť. Keďže sa znovu škvarím na slnku, nájde lepšie využitie po letnej sezóne. Konzistencia krému je taká redšia, a tak som bola veľmi zvedavá ako to bude s krytím. Je všeobecne známe, že bb krémy tu nie sú od toho, aby sme vyzerali úplne dokonalo, ale aby sme pôsobili hlavne prirodzene! Požívala som ho, keď boli tie príšerné horúčavy namiesto make upu a krycia schopnosť ma milo prekvapila! Nemám tohto času nejaké výrazné problémy s pleťou, ale pekne mi ju zjednotil a rozjasnil. Neoranžovie, nezzhlukuje sa a vyzerá veľmi prirodzene. V tomto mu dávam palec hore - žiadne fľaky, šupinky ani iné vady, a rozotiera sa úplne ľahučko. Výdrž BB-krému nie je nijak extra, navyše ak je vonku +40 stupňov, čo iné sa dá čakať. V menej extrémnych podmienkach si počínal lepšie, vydržal takmer celý deň. Ja osobne podkladovú bázu nepoužívam, ale dávam si záležať na dobrom púdri a je fakt, že som sa neleskla ani po večernom výjazde von. Parfumácia mi príde troška chemickejšia, ale nijak mi neprekáža. Z európskych bb krémov dostupných u nás je tento asi tá najlepšia voľba! Ak máte rady prirodzený vzhľad a potrebujete ľahučký tónovací krém na leto, poobzerajte sa po ňom. Zatiaľ je to môj najlepší BB krém, aký som kedy vyskúšala, spĺňa 6 výhod z 8 :) 
objem: 30 ml
cena: cca do 7 eur
Rating: 8/10
     Na obrázku iba s bb krémom bez nalíčenia

Maybelline COLORAMA (749)
O lakoch na nechty Colorama som čítala dosiaľ samé chvály. Teraz to môžem posúdiť i z môjho pohľadu. Lak má 7 ml oválne balenie a vcelku dobrý štetček, s ktorým sa obstojne pracuje. Čo ma zaujalo je lesk, aký na nechtoch zanecháva. Tento žltý odtieň mi však nejak nesedí, jednak som bledšia a navyše ešte blondína, myslím že tmavším typom by sadol viac :) V skutočnosti bije skôr do horčicovo-žltej a hodil by sa skôr na jeseň ako na leto. Prvá vrstva slabo pigmentuje, krycia schopnosť je najlepšia, ak sa nanesie v 2-3 vrstvách, treba ale dlhšie počkať aby lak celý z nechtov nezišiel. Už ho mám zopár dní a zatiaľ sa nezlúpal, ako zvyknú laky od Essence za jeden deň. 
objem: 7 ml
cena: cca 2 eurá 
Rating: 7/10

Skúšali ste tieto produkty ? :)

2 komentáre

  1. Vyzkoušeny mám laky od Colorama a jsem s nimi maximálně spokojená:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten lak mám taky :) za tu cenu jsou fakt boží :) chystám se na ty třpytkatý a nude barvu :D :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť