Preview: Essence NEWS na september

utorok 6. augusta 2013

Ahojte kočky,
minule som prišla s článkom o jesenných vychytávkach od Essence a dnes vám ukážem zvyšné produkty, ktoré na nás čakajú a my čakáme na ne :)
Okrem nechtovej manikúry sa môžeme tešiť na pestrú ponuku rúžov, leskov na pery, líceniek, očných tieňov  a mnoho ďalšieho.....
Je vidno, že tvorcovia idú s dobou a snažia sa svoje výrobky neustále inovovať a skreatívniť, a to všetko za rozumnú cenu.
Všetky tieto produkty by k nám mali dôjsť začiatkom jesene a pripomenúť nám čaro babieho leta.
Preto radšej s nákupmi ešte troška vyčkajte a vyberte si každá to, čo vás zaujíma :)

Dlhotrvácny rúž na pery v 10 odtieňoch

Balzam na pery Glow tinted

Ovocný balzam na pery s leskom


Očné tiene Metal glam
Očné tiene Sorbet



I love smokey jumbo ceruzka na oči

Ceruzka na oči & očný tieň Stays no matter what v 4 odtieňoch
Tekutá očná linka na oči Stays no matter what
Lak na nechty Colour & go

Lícenka v tyčinke v 3 odtieňoch

Rozjasňovač All-in-one bronzing pre blondínky i brunetky

Zaujala vás nejaká novinka ? 
Najviac ma zaujal bronzer, lícenka v tyčinke je minimálne zaujímavý nápad a sorbetové očné tiene vyzerajú sľubne. Kabuki štetec je skvelý, no lakom na nechty sa oblúkom vyhnem. Tie nestoja za nič. Rúžov na pery mám teraz požehnane, nejako sa mi nakopili a lesky na pery tiež. Teším sa na jeseň!

4 komentáre

  1. Líbí se mi ten rozjasňovač. Myslím, že ta verze pro blondýnky bude hezky využitelná jako tvářenka pro bledulky :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám akúsi slabosť pre rozjasňovače a asi v tom nie som sama :D ale porozmýšľam, najprv to musíme vidieť naživo :)

      Odstrániť
  2. super super, určite sa po nich porozhliadnem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oooo, to zas budu muset jít nakupovat :) Už se těším, až to bude v drogérkách :)

    OdpovedaťOdstrániť