Liebster Award TAG

štvrtok 12. septembra 2013


Ahojte! 
Tento TAG je teraz nanajvýš aktuálny v celej blogosfére. Zo začiatku som vôbec nechápala, prečo na tom všetci tak fičia a čo na tom vôbec vidia. Keď ma ale nominovala Kristýnka, celkom ma to i potešilo a na odpovediach som si dala záležať (snažila som sa ich troška odľahčiť J)
Viem, že je to reťazovka a funguje na princípe "pošli to ďalej", ale kým vymyslím otázky a komu ich vlastne chcem adresovať, tak si to chcem premyslieť, tak mi doprajte trocha času, už pri mojich odpovediach som sa poriadne zapotila.

10 questions for me

1) Pamatuješ si na svůj první článek? Jaký to byl? 
 Pamätám si to presne. Vtedy som ešte nemala jasne vydefinované, akou cestou sa môj blog uberie. Bol to taký viacmenej uvítací článok pre moje budúce čitateľky (v tom čase som neverila, že si to niekto niekedy okrem mňa prečíta za najbližších 5000 rokov J ), s čím sa na blogu stretnú a čo momentálne hýbe mojím malým svetom.

2) Čokoláda nebo marschmallow? Důvod?
Bez zaváhania čokoláda. Minimálne preto, že v nej hral Johny Depp J. A maximálne preto, že mi chutí a znižuje tlak, keď ma niekto rozčúli. Nezjem však viac ako pár kúskov naraz, preto som nikdy nechápala, ako môže niekto zjesť celú tabuľku na posedenie len tak, veď tá sladkosť musí štípať až za ušami......

3) 3 nejoblíbenější produkty z tvého kosmetickém stolku?
Práve pozerám na môj stolík-to čo je teraz aktuálne je i moje najobľúbenejšie- malinová pomáda, krém na ruky a kokosový olej.

4) Levná vs. Drahá kosmetika. Která by u tebe vyhrála?
Určite tá lacnejšia. Kozmetika je vysoko spotrebný tovar, nevidím zmysel vo veľmi predražených veciach, radšej si kúpim drahšiu kabelku alebo topánočky. Ale nepohrdnem ani drahou kozmetikou, najlepšia je kombinácia drahá za rozumnú cenu, no nie ? J

5) Kdy jsi poznala kouzlo kosmetiky?
Odmalička som sledovala mamku, má veľmi rada kozmetiku, najmä prírodnú a veľmi rada do nej investuje. Moja teta trpí tým istým syndrómom, má doma tony kozmetiky a na mňa to muselo prejsť dedične tiež J . Čo ma i celkom teší, pretože som konečne zistlila, čo ma vyslovene baví.

6) Bereš blogování jako koníček nebo práci?
Beriem to vážne ako svoju prácu a zároveň s ľahkosťou študentky ako milovaný koníček, pri ktorom trávim všetok voľný čas.

7) Vědí tví přátelé o blogování? Co na to říkají?

Nevedia o tom, aspoň nie detailne a aj keby áno, určite by ich to nejak extra nezaujímalo.....

8) Léto nebo zima? A proč?
Leto- more, slnko, pláž,........lebo vo mne evokuje dovolenku, čas v roku kedy konečne na chvíľku vypadnem zo zabehnutého života a môžem prežiť dobrodružstvo a spoznať nové kraje a nových ľudí. Toho sa mi cez rok ani cez zimu nedostáva, keďže každé sviatky trávim nad knihami a učím sa na skúšky, niekedy ani neviem, že boli Vianoce. 

9) Kde se vidíš za 10-20 let?
Ako riaditeľka úspešnej kozmetickej firmy....rovno korporácie J Reálne? Spokojná, zabezpečená, šťastne vydatá s prácou, ktorá ma napĺňa. Čo je dnes možno mimoriadne ťažké, ale nie nemožné.

10) Muž tvých snů? Popis od hlavy až k patě!
Hmm.......kedysi to bol Juan z jednej telenovely :D, neskôr Rafael Nadal a momentálne by sa tiež zopár výstižných typov našlo. Ale z výzoru som ochotná upustiť, z charakteru určite nie- musí byť láskavý ,vzdelaný, chápavý, verný a nekonečne oddaný J a v neposlednom rade spoľahlivý. Spoľahlivosť a opora sú atribúty, na ktorých mi mimoriadne záleží.

Pekný deň vám prajem J


Zverejnenie komentára