KALLOS Flossy lesk na vlasy

štvrtok 17. októbra 2013

Zdravím !
Neviem ako vám, ale mne pre tento týždeň už školské povinnosti skončili (ak nerátam zápočet v pondelok ;-(() a to znamená, že mám troška času sadnúť si a povenovať sa i konečne môjmu tento týždeň zanedbávanému blogu. Nadnes som si pre vás dámy pripravila recenziu na jeden vlasový prípravok od značky Kallos, ktorý mi bol poskytnutý na zrecenzovanie zo stránky kallosshop.sk. Jedná sa o Flossy Lesk na vlasy a už z názvu vyplýva, o čo pôjde. Pre mňa je lesk mojich vlasov vec, na ktorej si vždy dávam záležať (už keď nemám hrivu ako Jennifer Lopez) a vystriedala som už nemálo podobných prípravkov. Pri väčšine z nich sa požadovaný efekt vôbec nekonal, preto sa spolu pozrieme ako dopadol tento nový adept!


Čo píše výrobca
"Lesk chráni vlasy pred škodlivými vplyvmi vonkajšieho prostredia a pred vysúšaním od slnka. Dodá vlasom dlhotrvajúci lesk a jas. Olej nastriekajte na hotový účes. " 

Tento prípravok je prvotne určený na lesk vlasov, nie je to však obyčajný sprej, ale skôr olej v spreji. Balenie je plastové s pumpičkou, úplne jednoduché, takže na prvý pohľad ani nie je zrejmé o čo vlastne ide. Parkrát mi už spadlo na zem a prežilo to, takže to je aspoň aká taká výhoda jeho nevábneho vzhľadu :)
Čo sa týka frekvencie používania, aplikujem ho na vlasy zakaždým ak niekam idem už zopár týždňov - 2-3 vstreknutia prevažne na konce vlasov, aby som sa vyhla ich omasteniu a zaťaženiu. Vôňa mi príde taká neutrálna, nevadí mi, dokonca je možno i príjemná.


Mne tento sprej nejaký značný lesk mojim vlasom nedodal, dokonca tým nemyslím ani krátkodobý efekt, proste lesk ako taký sa nekonal. Skúšala som si strieknuť na ruku a do sekundy sa vpil.....Ako olej na končeky vlasov to však zvládol vcelku dobre, tu mu nemám čo vytknúť, splnil svoju funkciu, končeky vyzerali celistvejšie a zdravšie a pekne mi vlasy prevoňal :) O značke Kallos som toho už veľa počula, preto ma lákalo niečo od nich vyskúšať, aj keď na trhu existuje kvantum takto orientovaných prípravkov. Zatiaľ som bola ako tak spokojná s leskom na vlasy od Nivey Diamond Gloss a jedným prípravkom od Avonu, inak značky ako Gliss Kur a Syoss mi vôbec ale vôbec nerobia úžitok. Ak by som to mala na záver nejak vyhodnotiť, budem hľadať ďalej, tento prípravok je síce fajn, ale poznám asi i lepšie a efektívnejšie. 
objem: 80 ml
cena: 4,24   
PLUSY A MÍNUSY
+ vhodný ako olej v spreji
+ parfumácia
- balenie
- slabý efekt lesku

Máte rady značku Kallos, skúšali ste ich výrobky ?
(Nabudúce sa tešte na recenziu ich keratínovej masky)


Zverejnenie komentára