Aliexpress shopping

streda 4. decembra 2013

Minulý týždeň mi prišlo prekvapení hneď niekoľko, medzi nimi i moja dlho očakávaná objednávka z aliexpress. Na tejto stránke nakupujem strašne rada a hlavne strašne často- nájdete tu doslova všetko a za neuveriteľné ceny. Veci, ktoré ponúkajú na známych svetových eshopoch a na ebayi, sa tu vyskytujú za tretinové ceny, to snáď ani nemusím zdôrazňovať. Celý systém nákupu je veľmi jednoduchý-zaregistrujete sa, nahádžete veci do košíka a zaplatíte platobnou kartou. Po spracovaní objednávky vám dôjde email, že vaše veci odoslali a už putujú k vám. Zo začiatku som sa trocha obávala, kde skončia moje peniaze, ale celý systém je postavený tak, že až keď vám tovar dôjde domov a vy potvrdíte jeho prijatie, tak aliexpress vyplatí daného predajcu. Ak nakupujete tovar od jedného predajcu, tak vám logicky dorazí naraz a pekne všetko spolu. Ak si nahádžete veci do košíka z viacerých obchodov tak platíte za každý tovar zvlášť. Väčšinou, hlavne pri šperkoch je nutné nakúpiť aspoň za 10 dolárov-inak sa im to naozaj neoplatí posielať cez polku sveta a ešte k tomu zadarmo. Všetko, čo som si doteraz z tejto stránky kúpila (šperky, hodinky, kabelky,...) malo free shipping, čiže poštovné zdarma. Niet divu, že sa mi to oplatilo :-) Doba dodania sa líši, po väčšine je to však cca mesiac. Zatiaľ čakám na svoju prvú objednávku šiat (s ázijskými veľkosťami býva často problém, preto sa obávam, ako mi sadnú), ale dovtedy vám veľmi rada ukážem, čo mi teda prišlo minulý týždeň......

Šperkov nikdy nemám dosť, a aj keď ich sotva nosievam, musím ich proste mať, pre každý prípad. Vždy si vopred premyslím na akú udalosť sa mi budú hodiť a tentokrát som opäť neodolala vychytávkam a objednala si z každého štýlu troška. Masívny náhrdelník  skvelo oživí jednoduchý outfit a dodá glamour :-)
 $ 3.72
 $ 4.12
 $ 0.80
 $ 0.39
$ 1.24

*Bag*

Nakupujete na aliexpress ?
Pekný zvyšok dňa!


18 komentárov

  1. tá taška vyzerá pekne:) rada tam nakupujem, neverila som, že niekedy nájdem ešte niečo lacnejšie ako ebay:D akurát, že tie kabelky zodpovedajú asi aj tej cene takže s tými moc dobre skúsenosti nemám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tou taškou nie som moc spokojná, ale čo už :D inak zvyšok je v super kvalite ...najviac sa oplatí nakupovať šperky :)

      Odstrániť
  2. Krásne ♥. Veľmi sa mi páčia prvé dva náhrdelníky, už dávnejšie také zháňam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem na ali si každá príde na svoje za pár drobných :)

      Odstrániť
  3. Naprosta nadhera! MILUJI sperky a Tve ulovky jsou skvele! Jinac ali uz znam, ale objednavku jsem jeste neucinila , jen se vzdy kocham :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne šperky :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skrátka nádhera :o) Krásne náhrdelníky a kabelka nemá chybu! :)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tá kabelka mohla síce dopadnúť aj lepšie, ale nevadí :)

      Odstrániť
  6. Ty náhrdelníky jsou překrásné, takové bych brala hned.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezké náhrdelníky sis vybrala, já nakupuju zatím jen na Ebay a asi u něj zůstanu. Pravidelně přináším příspěvky o svých úlovcích :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a mozem vediet ako dopadla zasielka tych siat? kedze tiez rozmyslam nad kupou na sestrinu svadbu, ale tak predsa mam obavy. ak to dopadlo dobre poprosim aj link na predajcu :)

    OdpovedaťOdstrániť