Christmas TAG

piatok 13. decembra 2013

Ahojte! Zostáva nám presne 11 dní do Vianoc, tak som sa rozhodla, že si pre vás pripravím taký malý vianočný tag :-) Určite ste sa s ním už stretli na niektorých blogoch. Ja som si otázky troška prispôsobila a obmenila, aby to nebolo stále o tom istom :) Dúfam, že sa vám moje odpovede budú páčiť a že vás naladia na tú správnu vianočnú náladu, aj keď je teraz perné obdobie zápočtov a blížiacich sa skúšok.

1.) Čo máš na Vianociach najradšej ?
Keby som mala vybrať jednu vec, nebolo by to ono. Už len to, že sú Vianoce, najkrajšie sviatky v roku, je úžasné. Na Vianociach mám proste najradšej už len to, že sú :-) Tá atmosféra je proste nákazlivá nech ste kdekoľvek. 

2.) Aký je tvoj obľúbený sviatočný make up ?
Musím sa priznať, že nie vždy som sa líčila fintila k štedrovečernému stolu. Boli obdobia, keď som nato proste nemala chuť, o 6 sme začali večerať a už o 8 sme si dávali darčeky....nejak to čaro Vianoc vyprchávalo....Tak som si asi posledné dva roky povedala, že už keď sú len raz v roku, dám si záležať, aby nielen domov dýchal vianočnou náladou ale i ja. Obliekla som sa do vianočných šiat (áno mám jedny len pre tento účel :D),a klasicky som sa nalíčia s červeným rúžom. Možno sa vám to zdá prehnané, ale na hlavu si občas dávam i sobie uši alebo čiapku, aby bola zábava :)

3.) Aký film/rozprávku počas Vianoc by si pozerala stále dokola ?
S rodičmi sme sa zhodli, že Vianočné prázdniny Grizvoldovcov nám nápadne pripomínajú našu rodinu počas týchto sviatkov :D Celkom výstižné. Nikdy nie je núdza o skvelé rozhovory a situácie v kruhu rodiny :D. Z rozprávok sú to jednoznačne Tři oříšky pro Popelku !!!! Milujem tú rozprávku, tie dialógy, je vtipná a pritom romantická zároveň.  Princ a jeho kumpáni nemajú chybu....
"Ovšem studium není věc snadná, řekl bych, že je přímo nelehká." :DDD


4.) Aká je tvoja obľúbená vianočná farba ?
Červená, zlatá, medená .....tieto tri musia byť, ale v podstae mám rada všetky farby  :)
5.) Otváraš svoje darčeky ráno alebo večer ? 
Aj keď by som si priala, aby to bolo ráno, nevydržím to :-) Takže si rozdáme darčeky hneď po večeri a potom sa chválime každý čo od koho dostal a komentujeme to :-).....myslím že otvárať ich až ráno-to je také americké....

6.) Aké je tvoje obľúbené vianočné jedlo/koláč ?
Najradšej mám kyslú hríbovú polievku s opekanými zemiakmi. Robíme takú len jediný raz v roku, tak si nanej doslova pochutím. Niekedy som tie hríby do nej i vlastnoručne zbierala a sušila celý rok, aby sme mali jednu malú sklenku na štedrý večer :-) Z koláčikov pečieme vždy medovníčky, ja ich zdobievam, linecké pečivo, ježky a rôzne druhy zákuskov. Asi naj koláč od detstva, ktorý mám stále rada je frkanec.

7.) Čo robievaš cez vianočné prázdniny ?
Rada by som povedala, že chodievam na hory, lyžujem, zdobím stromček a pozerám rozprávky...ale tomuto sa venujem len pár dní cez sviatky a potom sedím až do silvestra na knižkami. Skoro každý rok mávam už 1. januára skúšky. Boli časy, keď som sa aj na štedrý deň učila. Je to smutné :-( Stráviť voľno nad diplomovkou a nad účtovníctvom a podobnými.....Už to beriem viac s nadhľadom a menej poctivo a darí sa mi rovnako :D To je ten princíp našich VŠ. Tento rok pôjdem na vianočný večierok, na sánkovačku, spravím si v izbe výzdobu a budem mať Vianoce plné pokoja.

8.) Obľúbená vianočná vôňa ?
Vôňa ihličia, medovníčkov a varenej kabustnice od mamičky :*

9.) Aká je tvoja obľúbená vianočná činnosť ?
Balenie darčekov...(no dobre tak to ani nie), sedenie pri krbe s Mucifálom a pozeranie rozprávočiek :) A samozrejme aktívna účasť pri zdobení medovníkov, kde môžem plne vyjadriť svoju kreativitu!


10.) Máš nejaké vianočné prianie ?
Vždy si na Vianoce prajem, aby sme boli všetci zdraví, šťastní a aby sa mi viac darilo vo všetkom načo siahnem :) Lebo mať v živote  šťastie je obrovská vec !!! 

Teším sa na vaše komentáre ! :) 

5 komentárov

  1. Je milé sedieť za kompom a prečítať si tak pekný článok. :-)
    P.S. I hate exams, too. So good luck with your exams, and keep calm and christmas mood for whole christmas holiday. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za milý a konštruktívny komentár ;-) aj tebe veľa šťastia v skúškovom Lenka a krásne sviatky.....budem sa snažiť udržať si náladu aj keď to asi u nás dopadne ako každý rok :D už chýba len útočná veverička na vianočnom stromčeku ako u Grizvoldovcov:)))...

      Odstrániť
  2. Aj ja mám veľmi rada vôňu medovníčkov :)

    OdpovedaťOdstrániť