Čo som si našla pod stromčekom :-)

pondelok 30. decembra 2013

Ahojte kočky!
Už takmer týždeň s radosťou čítam všetky vaše príspevky plné vianočnej pohody a darčekov, ktoré vám Ježiško nadelil pod stromčekom :-) Tak som si povedala i ja, že vám ukážem, aký štedrý a bohatý Ježiško tento rok ku mne zavítal. Aj keď sviatky neboli presne podľa mojich predstáv, neboli čarovné ako za starých čias, chýbal sneh, poriadna guľovačka a sánkovačka, snehuliak predo dvermi a celkovo tá zimná atmoška i nálada doma. Na štedrý deň bolo celkom dusno, nielen vonku, ale hlavne u nás doma pri sporáku. Všetci sme sa pohádali a v telke ako zvyčajne dokopy nič normálne nešlo. Až po večeri  som si šťastne sadla pred telku a citovala Popelku :D To jediné mi spravilo radosť, keď si Princ vybral svoju nevestu ako každý rok :-) No napriek tomu, že tento rok mi akosi opäť nevyydržal môj vianočný entuziazmus, lebo sa to proste ani nedalo popri tom všetkom zhone a strese naokolo, darčeky ma potešili :-) Aj keby som nedostala vôbec nič, žijem s pocitom, že som si za celý rok nakúpila milión pekných vecí, takže mám naozaj všetko čo som chcela a potrebovala....aj nepotrebovala :-)

Tak čo mi teda Ježiško doniesol a nechal pod stromčekom ?
Knižná nádielka
Prvá knižka je ultrahrubá a vraj jednoduchá kuchárka, čím mi naši chceli naznačiť, aby som sa konečne naučila variť:D Ale pokiaľ nemám vlastnú kuchyňu a vlastný byt, veľmi ma to neláka. Druhá knižka je o cestovaní a musela som ju sem dať, lebo je ozaj zaujímavá a sú v nej úchvatné fotky, tipy na nákupy, hotely a historické pamiatky. Ak nemôžem precestovať celý svet, rada o tom aspoň snívam.
 kazeta Versace Yellow Diamond
Kazeta od sestričky, typicky blondínkovská vôňa a ten obal je natom celom najkrásnejší :-)
 Guess mikina/kabelka/
Ako zvyčajne tetuška ostala i tieto Vianoce verná značke Guess, a tak mi Ježiško doniesol ďalšiu kabelku do zbierky....táto je tá najminininini kabelka akú mám a akú som kedy videla :D Ale sekne mi takmer ku všetkému, takže som spokojná.
 tangle teezer/tričko
Moja prvá kefa na vlasy tangle teezer, konečne!
sada do kúpeľa/ručne robená šperkovnička /zlaté otváracie sdriečko
Darčeky od kamarátky s nádychom tradičnosti a vintage....presne môj štýl :-)
 ....a najsamlepší a najskvelejší darček zo všetkých-nový Samsung Galaxy Note 3! Učím sa s ním  postupne pracovať, má ozaj nespočetné množstvo funkcií- môžem si s perom písať poznámky, kresliť, tvoriť grafy, robiť ozvučené fotky, pozerať telku, tvoriť ozdobné albumy a iné. Má 13Mpx fotoaparát a už som sa zaregistrovala i na instagrame, takže čo nevidieť sem pridám i insta fotky...tešííííím sa z neho a aby som nezabudla-každý deň hrám Pou, Talking Tom a Candy Crush Sagu , čistá závislosť tento malý televízor! :-)))
Yves Rocher mydielko na ruky/krém na ruky/sprchový gél
posledné dárečky boli pre maminku, ale sfotila som ich sem, pretože celá táto kakaovo-malinová edícia Yves Rocher stojí za zmienku, je úžasná a sprchový gél vyzerá ako guľôčka z vianočného stromčeka! 

Krásneho Silvestra vám prajem a teším sa na vaše komentáre! ;-)

12 komentárov

  1. Nádherné dárky, miluji tyto články, velice ráda se kochám =)InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja strašne rada čítam také články, mnohokrát ma inšpirujú a sem tam si aj vzdychnem :D

      Odstrániť
  2. krásne :) aj ja chcem tetušku, čo mi bude kupovať guess :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak teraz som sa kvalitne zasmiala :-D ver mi, nechcela by si ju, má to aj svoje tienisté stránky, dnes som jej musela robiť frizúru a inak som ako jej komorná, na všetko ma využíva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné dárečky!:)
    K Vánocům mám taky nový telefon a zvykat si po třech a půl letech na nový je teda něco:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No, ja som tmavovlasá a Yellow Diamond milujem :D
    a takú tetu by som chcela aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné dárky! A ten mobil musí být parádní. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Versace typicky blondýnkovská vůně? :) Ahaaa, tak tím to je, že mi nevoní - jsem bruneta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť