Zopár noviniek a hor sa na sviatky :)

pondelok 23. decembra 2013

Zdravím vás moje milé!
Nie nezabudla som na svoje verné čitateľky ani na blog, len teraz riešim problémy s novým internetom, a keďže u nás doma je pokrytie stále dosť slabé musíme vymýšľať vždy nové varianty....takže bude zavedený, ak teda bude v čo dúfam niekedy po sviatkoch....a konečne budem môcť prispievať i každý deň :-) Zoznam článkov, ktoré mám pripravené sa mi strašne rozrástol a ja teraz neviem do čoho sa pustiť skôr. Preto dnešný post bude viacmenej mix všetkého ku všetkému, z každého rožka troška.
V prvom rade vám chcem oznámiť, že už mám celý album fotiek zo svadby, ale vyberiem nadnes len dve aby sa na mňa sestra neurazila (lebo jej to nepoviem:D) a potom pridám i ďalšie ak sa vám budú páčiť dievčence.
 
Od fotografa som čakala troška viac, aby popustil uzdu fantázii, ale koniec koncov fotky vyšli celkom pekne. Vybrala som len dve sépiové fotky, a to ženícha s nevestou, ktoré podľa mňa pôsobia najviac umelecky. Zvyšok nabudúce :)

Nedávno ma oslovila Lucka, v mene spoločnosti DM, ohľadom spolupráce. Bola som veľmi milo prekvapená, a keďže v DMke rada nakupujem a obzerám všelijaké novinky, teraz o nich budem informovaná medzi prvými a spolu s ďalšími blogerkami budeme mať možnosť i niektoré novinky otestovať. Dostala som i tento milý dopis spolu s hviezdičkou do kúpeľa a poprianím pekných sviatkov. Hviezdičku sa chystám ešte len otestovať, vonia po škorici a pomarančoch a je krásne vianočne zabalená :) Už sa teším ako sa cez sviatky konečne zrelaxujem....

Pri relaxe a lahodnom kúpeli ostaneme i naďalej. V aplikácii Dove na facebooku som asi týždeň hrala pexeso, bezúspešne, až sa mi podarilo posledný deň súťaže odkryť okienko s touto megaobjemnou penou do kúpeľa s bambuckým maslom. Poviem vám teda, všetci sa smiali natom, načo súťažím, keď nemám šancu vyhrať až sa mi to podarilo a posledná výhra je moja. Takže kto sa smeje naposledy ??? :D
Keď som sa dozvedela, že vyšla limitovaná edícia krémov na ruky od Eseence, banán s čokoládou musel byť môj. Dalo mi zabrať, kým som naň natrafila, lebo v DM ho nekúpite. Majú aj iné vône, ale táto je podľa mňa najlepšia! Je pravda, že trošku cítiťtaký chemický závan, ale nie je to nejak výrazné. Mne to naozaj vonia ako banán v čokoláde a vždy ho nosím so sebou, asi som na ňom závislá :) Denne si ním nakrémujem ruky aj 4-5x, niežeby tak hrozne hydratoval, ale preto lebo mi jednoducho dobre zavonia.
....nakoniec novinky od Miss Sporty, ktoré testujem a pripravujem recenziu po sviatkoch. Trblietavé laky  sú hitom tohtoročných Vianoc, držia bombasticky, horšie je to síce s odlakovaním, ale ten zlatý odtieň mám na nechtoch už asi týždeň a ľavá ruka je úplne nepoškodená. U mňa je to priam až zázrak. Okrem toho som obdržala i olejček na kutikulu a turbo dry top coat, takže o celkovú nechtovú starostlivosť mám postarané :)

Prajem vám krásne a pohodové sviatky plné pokoja a krásnych darčekov!
A hlavne nezabudnite obdarovať a potešiť svojich blízkych ....:-)


4 komentáre

  1. Jéj, DM-ko máme spoločné! :)
    Ak chceš, môžeš si pozrieť moje vianočné líčenie : http://luccietips.blogspot.sk/2013/12/my-x-mas-eve-make-up-look-tutorial-notd.html

    OdpovedaťOdstrániť