Babičkina záhrada: chutné čokoládové potešenie

sobota 7. júna 2014

Ahojte,
ešte predčasom mi v schránke pristál milý email zo stránky s ešte milším názvom www.babickinazahrada.sk. Majú naozaj široký záber, nájdete u nich nielen kozmetiku a drogériu, ale aj ručne robené výrobky, liečivá, čaje a podobne. Oslovili ma, či nechcem vyskúšať sladkú kakaovú kocku. Nie, nešlo o čokoládku na jedenie ale o telovú masážnu kocku na hydratáciu pokožky :-)



Na prvý pohľad (i na prvý "ňuch") pôsobí dojmom na zjedenie. Ešte som sa nestretla s tak vierohodnou a dokonalou vôňou čokolády, je to na nerozoznanie. Ak by som nevedela, že je to kozmetický prípravok určite by som ochutnala :-) Kocka je vyrobená z čistého organického kakaového masla, fair trade kvality. Kakaové maslo je v podstate tuk krémovej farby a aromatickej vône.  Obsahuje množstvo antioxidantov a je bohaté na vitamín E, ako hlavné výhody spomeniem:
  • hydratuje a chráni pokožku
  • pomáha minimalizovať vrásky okolo očí, úst a v oblasti hrdla
  • pomáha predchádzať tehotenským striám
  • pomáha predchádzať zjazveniu od akné
Vďaka svojim účinkom je kocka vhodná ako pre tehotné ženy, tak i pre alergikov na orechy, nakoľko neobsahuje bambucké maslo.
Kocka mi prišla zabalená v darčekovom eko balení v papierovom košíčku previazaná mašličkou, a v papierovom sáčku ako môžete vidieť na obrázku. Pôsobí to na mňa veľmi milo, na takýchto veciach vždy vynikne zmysel pre detail. Keďže je určená primárne na masáž tela a relaxáciu, trocha ma zamrzelo, že ma nemá kto pomasírovať :D takže som skúšala natierať na telo i na ruky. Kvôli svojej konzistencii by mala byť uložená na chladných tmavých miestach, aby sa neroztiekla, avšak ja mám v izbe dobrých 24 stupňov a nič sa jej nestalo, aspoň je v chládku. Na dotyk je tuhá, ale vôbec nie mastná, nezanecháva žiaden pocit mastnoty ako napríklad bambucké maslo. Do pokožky sa vpíja nenápadne, ako keby ste vôbec necítili že ste ňou prešli po tele a predsa sa vstrebe a hydratuje. Pokožka je elastickejšia  krásne prevoňaná, nie je v tom absolútne žiadna chémia iba príroda. Niekde som čítala, že pri pravidelnom používaní prípravkov z kakaového masla dokonca dostane tmavší nádych, akúsi zdravšiu farbu. Každopádne kakaová kocka vo mne vždy navodí príjemné pocity uvoľnenia a pokoja :-) Moji rodičia mi vraveli, že kedysi bolo kakaové maslo hitom a všetci sa ním natierali, je to škoda, že jednoduché a účinné prípravky dnes nahradili nekvalitné a prechemizované, ale poznáte to my ženy toho niekedy potrebujeme až príliš ;-)
Pri styku s pokožkou sa jemne roztiera a zanechá na nej sladký kakaový film, ktorý je viditeľný len oproti svetlu.
objem: 50g 
cena: 3,90

Máte rady prírodnú kozmetiku poprípade "dali by ste si takúto kocku na večeru?" :-)

4 komentáre

  1. Prírodnú kozmetiku milujem, prakticky mám o nej celý blog :) Kakaové maslo mám tiež doma, vyrábam si z neho a z ďalších olejov telové maslo :) A to potom krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. akurát som si pozrela tvoj blog, poznám ho :-) ...tak si teda šikovná ja som ešte takéto veci neskúšala, možno časom sa k tomu dopracujem...ale naozaj krásne to rozvoniava, bezkonkurenčne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ono je to celkom jednoduché a (aspoň pre mňa :D) aj zábavné :)

      Odstrániť
  3. Přírodní kosmetiku mám moc ráda, čím dál tím více po ní sahám. Tohle máslíčko vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť