Black Castor Oil Hair Food: TOP PRODUKT NA VLASY s čiernym ricínovým olejom!

štvrtok 12. júna 2014

Ahojte žienky!
Nadnes mám pre vás pripravenú recenziu na môj top produkt na vlasy, ktorý som objavila asi pred pol rokom. Ak ste zaťažené na svoje vlásky, máte predovšetkým či už jemné alebo celkovo oslabené a poškodené vlasy, táto recenzia vám iste nemálo pomôže. Jedná sa o vlasovú výživu s čiernym ricínovým olejom značky Tropic Isle Living. Hľadala som podobné recenzie na tento produkt, ale zatiaľ budem asi prvá, ktorá vám o ňom na SR a ČR napíše.

Vlasová výživa s čiernym ricínovým olejom


 Na úvod....
"Jamajský čierny ricínový olej sa získava z ricínov, ktoré rastú v blízkosti mesta St. Thomas, a ich pražením pri nízkej teplote. Má mnoho liečivých vlastností, obsahuje omega mastné kyseliny, ktoré pomáhajú udržiavať pokožku zdravú a regenerovanú. Napomáha i regenerácii vlasovej pokožky a cirkulácii krvi pokožky hlavy. Značka Tropic Isle living sa stále môže pochváliť tým, že svoj čierny ricínový olej vyrába pôvodnou technológiu a z ricínu z voľného zberu v tej najvyššej bio kvalite. Práve preto je taký kvalitný a to ho odlišuje od olejov iných značiek."

10 dôvodov pre použite čierneho ricínového oleja: 
  • ochranný olej, ktorý pomáha vlasy spevniť a pomáha ich rastu
  • čistiaci olej, ktorý detoxikuje vlasovú pokožku a tým pomáha k dosiahnutiu pevných vlasov a ich rastu
  • zabraňuje strate vlhkosti vo vlasoch tým zabraňuje vysúšaniu vlasov
  • dodáva vlasom lesk
  • vyživuje vlasy a vlasovú pokožku
  • odporúčaný na hot oil treatment (ošetrenie teplým olejom)
  • úžasný na suchú vlasovú pokožku a lupiny
  • na ekzém vlasovej pokožky
  • ako gél na vlasy, votrite do vlhkých vlasov a upravte
  • zjemňuje vlasy a ošetruje kučery
Black castor oil hair food je v podstate vlasová výživa s čiernym ricínovým olejom. Je to skvelý preparát na vlasy, ktorý im dodáva výživu, lesk a napomáha ich spevniť. Jemnovláskam dodá objem a tvar, vlasy posilní a priaznivo pôsobí na ich rast. Taktiež ošetruje pokožku hlavy a pomáha pri problémoch s lupinami alebo s rozštiepenými končekmi. Čierny ricínový olej je 100%-tne prírodný, neobsahuje žiadne chemické látky, konzervanty, minerálne oleje alebo soli.
Balenie vsadilo na praktickú stránku veci, keďže olej je pred stykom s vodou dosť tuhý, je balený v čiernom plastovom kelímku, po odšrúbovaní vrchnáka si môžete pohodlne nadávkovať koľko potrebujete. Samotný olej je žltkastej farby a nemá nijak výraznú vôňu, je skôr neutrálna, jedná sa o čiste prírodný produkt. Balenie obsahuje 113 g a vystačí na dlhšie obdobie i pri pravidelnom používaní, pretože nie je potrebné ho dávkovať priveľa.



Moje názor
Olej spĺňa naozaj všetko čo sľubuje! Používam ho tak, že si vlasy zmyjem najprv čistou vodou, potom na prsty naberiem olej podľa potreby, niekedy viac inokedy menej, záleží to aj od hustoty vašich vlasov. S mokrými rukami sa ľahko naberá. Potom ho jemne vmasírujem ku pokožke hlavy (masážou sa prekrví a tým podporí rast nových vlasov, tiež zmierňuje svrbenie hlavy) a niečo máličko aplikujem aj na končeky, pre istotu. Počkám pár minút (môžete ho nechat i pol hodiny), mne však stačí kratučko lebo mám jemné vlasy a hneď cítim rozdiel. Následne si ho zmyjem a vlasy 2x vyšampónujem, dávam si záležať aby som olej z vlasov vymyla. Už nie je potrebný žiadny kondicionér, maska ani iný prípravok. Vlasy osuším a aplikujem buď sprej od Klorane na objem vlasov alebo trošku tužidla. A výsledok...môj cop je dvakrát taký hrubý, vlasy sú pevné a dajú sa tvarovať! Zo začiatku som sa bála, že tú mastnotu jakživ nevymyjem, avšak riskla som to a som nadmieru nadšená. Nemá zmysel porovnávať ho s inými maskami na trhu, pretože toto je jednoznačne bezkonkurenčný produkt, nielen čo sa týka zloženia ale aj efektu na jemné a oslabené vlasy. Teraz ho používam len raz do týždňa, myslím že to bohate stačí, lebo vlasy sa mi mastia viac, to je asi jediná nevýhoda. Pri prvom raze, mi dosť veľa vlasov vypadlo, ale je to aj tým že pokožka sa regeneruje a oslabený vlas vypadne, aby mohol narásť nový-zdravý. Vždy sa to stáva pri prírodných produktoch. Časom sa to znormalizovalo a po umytí mám taký pocit akoby si moja pokožka hlavy nahlas vydýchla. Olej aj po umytí, teda časť z neho ktorá sa vpila do vlasov, je cítiť pri dotyku s vlasmi a práve preto sa dajú lepšie tvarovať. Niekde som čítala že sa dá používať i ako gél na vlasy. Niekedy sa mi stávalo, že som mala končeky suché a naopak korienky mastné, ale po tomto oleji sú hydratované v celej dĺžke od korienkov po končeky, olej v nich viaže vlhkosť. Zdá sa mi, že mi vlasy i mierne stmavli, ale to je asi  len môj dojem.
Vlasová výživa s čiernym ricínovým olejom ma milo šokovala ako už dlho nič podobné. Je to rozhodne prípravok a pomocník do ktorého sa oplatí investovať- vaše vlasy vám poďakujú a vlasová pokožka si šťastne vydýchne. Cestou k zdravým a pevným vlasom je totiž dokonale čistá a zdravá pokožka hlavy, bez zaťaženia chemickými prípravkami. Jamajčania a v súčasnosti i ľudia po celom svete tento olej používajú proti vypadávaniu vlasov.

Hodnotenie 10/10
cena: 14,50
kúpite: bionatural




Pomohla vám táto recenzia ? :-)


4 komentáre

  1. Tak to zní opravdu dobře, díky za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som túto výživu skúšala, ale tú čo obsahuje aj kokosový olej a bola som s ňou spokojná. Používala som ju najmä ako zábal na vlasy, navyše mala krásnu sladkastú vôňu - skoro ako kakaové maslo. Na blogu bionaturalu som na ňu aj písala recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoja recenzia ma presvedčila, aby som si masku kúpila (ladybio cz), nakoľko mám už dlho problém so suchou pokožkou hlavy, šupinkami a nie a nie sa toho zbaviť, a to svrbenie! Práve mám masku na hlave, vymyla som ju 3x šampónom od tej istej značky (nádherne voní), avšak nepodarilo sa mi masku vymyť. Asi som jej dala priveľa. Máš nejaké tipy ako to poriadne vymyť? Dík

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, masku som používala v roku 2014 - ricinovy olej je veru tazky a nejde vymyt, na vlasoch sa spravi akoby taky film a tie vlasy su tym padom tazsie a hrubsie ale zaroven mas pocit mastnoty. Zo začiatku som mala pocit ze je to skvela vec ale pozor ak mas problem s pokozkou hlavy. Mne o rok nato buchla seborea vo vlasoch. Neviem ci je to sposobene tymto produktom ale lekarka mi povedala ze pri seboree sa nesmu pouzivat olejove pripravky. Takze na vlasy je to sice uzas, ale na pokozku nie. skus si nabuduce spravit zabal iba do dlzok a zriedit s kokosakom. Alebo ak ta svrbi pokozka- ja mam sice mastny typ nie suchy, chvilkovo mi pomohla Bioderma sampon Node DS alebo Vichy. Teraz pouzivam obycajny a je to ok.

      Odstrániť