Moje NOVINKY - New In

štvrtok 5. júna 2014

Čauky!
Posledný mesiac bol nad moje sily a poviem vám, nebol čas a ani len pomyslenie na nejaké nákupy....ale predsa sa u mňa čosi nazbieralo, či už som to dostala ako darček alebo kúpila. Nie je to všetko, už v tom strácam prehľad niektoré veci šupnem do skrine a potom na ne zabudnem. Ak by som mala vždy všetko fotiť zakaždým, keď si niečo kúpim, asi by som z toho nevyšla ani dozajtra :D 

Nákupy oblečenia mi nejak nevyšli, nič pekné som nenašla, a tak som dostala aspoň tieto dvoje letné nohavice, v podstate ich nosím namiesto teplákov alebo len tak po byte, sú hravé a veselé presne ako samotné leto....a veľmi veľmi príjemné a pohodlné čo sa týka materiálu. Neónové tričko c čipkou na chrbte je vlastne jediná vec na oblečenie, na ktorú som narazila v obchode a zapáčila sa mi, je z Terranovy. Make up od Dermacolu som schmatla keď som uvidela, že je v DM v akcii, a tak mám ďalší do zbierky, neviem kedy ho využijem ale asi už čoskoro. O Vichy samoopaľováku som vám už písala, ale spravím aj recenziu. Natrela som sa s ním asi 5x a naozaj bola som opálená asi ako po 2 týždňoch v Chorvátsku, avšak strašne rýchlo sa míňa je ho iba 100 ml a za cenu 18 eur...auč :D Mliečko s trblietkami od Baley sme dostali všetky testerky k testovaniu a je to novšia varianta kokosového z minulého leta (všetky sú super). Z Yves Rocheru som si odniesla šampón pre lesk vlasov (ešte som ho neskúšala) a mini toaletnú vodu s vôňou malín, ktorá je úplne úžasná, ak sa vám páči vôňa ovocia. Krásna, ale ihneď vyprchá, nosím ju do kabelky na osvieženie, ale neradím striekať na kožu, dráždi to. Z Oriflame okrem iného mám zlupovaciu masku s jazmínom, už som ju testovala, žiadna sláva, asi ani žiaden efekt, ale neurazila. Idem jej dať ešte jednu šancu....Na druhej strane korektor od Oriflameu je dosť dobrý, aj keď naplno využívam iba jeho zelenú časť :D Nahromadili sa mi doma ďalšie sprcháče, no čo s nimi asi 4 kusy od Nivey, takže som ich rozdala. Tento som si nechala pre jeho vôňu a trblietky :-) Došli mi aj štetce z MACU, ale rozdelili sme sa so sestrou podľa potreby, ktorá čo využije, takže mi ostali asi 4. Lak od Miss Sporty mám práve na nechtoch, drží aspoň zo štyri dni a je peknej ružovej cukríkovej farby. Bronzer je tiež schopný, už ho vo veľkom používam a na leto je za tú cenu proste nutnosť! Na záver mi došiel i balíček na testovanie od Schwarzkopf s novinkami Got2be Rise n Shine a prvé dojmy sú milé prekvapenie, od tejto značky testujem prvýkrát a som príjemne zaskočená. Asi už po 10 rokoch dám zbohom Nivee....

...včera som si stihla kúpiť dvoje šaty tak vám ich rada ukážem, jedny sú na moje promócie, možno trocha nezvyčajné (viem každý príde v čiernom alebo v róbe) ale mne sa proste hodí tento štýl a nie sú ani mini, vyzerajú úžasne, sú ako maľovaný obrázok :-) Naživo sú o čosi pestrejšie, je to fotené mobilom dosť narýchlo.  Druhé sú na leto, námornícky štýl je v móde každú sezónu a aj keby nebol, je to jeden z mojich najobľúbenejších štýlov. Čo nato poviete, páčia sa vám? Ste sa béžové lodičky k prvým šatám+zlaté doplnky?


Čo by ste chceli vidieť najbližšie, recenzia na ktorý výrobok by vás bavila?

6 komentárov

  1. Šaty jsou nádherný, hlavně ty proužkovaný :)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, hádam si mi podarí sfotiť ich v nejakom letnom outfite :)

      Odstrániť
  2. krasne šaty:)) jasne viem si to predstaviť k prvym šatam bežove lodičky a zlate doplnky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne tak predsa mám dobrý odhad, už len lodičky musím zohnať :)

      Odstrániť
  3. Tie šaty sú nádherné! Ten korektor od Oriflamu je super :) aj ja som ho používala, ale už sa mi minul :/ .. aj celkom dlho vydržíí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waaaauuu...tie saty su uuuuzasneeee....oboje ;-) prezradis kde si ich kupila?

    OdpovedaťOdstrániť