Promócie a mini GA

pondelok 16. júna 2014

Čauky mňauky,
celý víkend som bola off, mala som promócie a kopec s tým spojených povinností a aktivít. Tak, keby vás to náhodou zaujímalo, ukážem vám fotky, ako som nakoniec vyriešila promočný outfit. Fotka je troška z diaľky, nevidno všetky detaily, ale šaty som sem už pridávala, takža asi viete o ktoré sa jedná. Promócie dopadli na jedničku, len škoda že tie školské časy tak rýchlo ubehli a na mňa čaká momentálne tak jedine úrad práce :-( Zaujímalo by ma, ako to vnímate vy, čerstvé absolventky, tiež ste z toho unhappy?....

Pre zaujímavosť, na facebooku práve prebieha mini Giveaway, stačí sa jednoducho zapojiť, ak by niekto mal chuť zasúťažiť si :-)


9 komentárov

  1. Krásne šaty! Kočka si bola :-) ja si spomínam na ten pocit spred roka, na jednej strane som bola šťastná, že to mám za sebou, ale to pravidelné dochádzanie na úrad ma dosť ubíjalo.... Držím prsty, nech čím skôr nájdeš prácu :-)
    btw, neviem či mi uniklo, ale čo si študovala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Zuzka, poznáš ten pocit....mladí ľudia to majú bez šance ak si chcú nájsť normálnu prácu, o bývaní nehovoriac....vyštudovala som ekonomickú školu, ponuky práce by aj boli ale len v Ba :-( budem sa ďalej snažiť :-)

      Odstrániť
  2. Krásne šaty a gratulujem k ukončeniu štúdia.. Mňa to čaká až o rok, ale už teraz je asi najvyšší čas riešiť čo po škole.. Najradšej by som sa pustila do niečoho vlastného, ale čo si budeme klamať - na to najskôr treba prachy.... V každom prípade verím, že sa niekde uchytíš a budeš s prácou spokojná :-) Držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ono to treba riešiť za horúca, lebo potom už je neskoro, keď skončí 1000 študentov v jednom meste.....proste práce je málo, absolventi sú na úrade, ja som šla študovať s tým aby som mala čo najširší záber a šancu sa zamestnať možno aj podnikať, ale to je v tomto štáte asi nadľudský výkon byť poctivý podnikateľ a aj zarobiť...všetci vieme že tu sa bohatne jedine podvodmi na daniach atd...to sú slovenskí podnikatelia :/ ...dakujem ti za milé slová, budem vás informovať ako to vyzerá :-)

      Odstrániť
  3. Gratulujem, mňa čakajú promócie o pár dní a som z toho zúfalá, nemám si ani čo obliecť, ani čo obuť, takže môj outfit bude zrejme pohroma :D Ten tvoj ale vyzerá dobre :)
    No a tiež veselo chodím na úrad práce, ale tak treba si držať palce a snáď sa už niekde uchytíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja som nemala, za dva dni som to vyriešila úplne náhodou aj tebe sa to podarí uvidíš :) dakujem za povzbudivé slová, snád sa nám to podarí :-)

      Odstrániť
  4. moc gratuluji! a hrozně ti to slušelo :) trošku ti to závidím, že už se nebudeš muset učit :D, mě to ještě pár let čeká :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ver mi nie je čo, aj ja som sa modlila kedy to konečne skončí a teraz sa bezcieľne potulujem...život je niekedy zvláštny :) radšej by som sa učila

      Odstrániť