Ready for summer with Victoria´s Secret Body Mist ?

utorok 17. júna 2014

Ahojky,
mnohým z vás už začalo zaslúžené voľno a ak aj nie, určite máte nemalé plány na leto. Horúce dni, večerné girlovačky, preplnené kúpaliská a pláže si určite vyžadujú veselé, hravé a ovocné osvieženie. Vždy som pokukovala po kozmetike od Victoria´s Secret. Majú v ponuke širokú škálu telových sprejov a telových mliek (okrem iného) a myslím, že najvýhodnejšie sa dajú zakúpiť na stránke parfums.sk, kde stojí jeden okolo 8,90.  Naproti tomu na iných slovenských eshopoch či bazároch som ich videla predávať po 23 eur. Škoda, že nemám rodinku v USA. Najprv som mala v úmysle vybrať si iný sprej nie s vôňou manga, ale jahôd a champagne, avšak bol vypredaný a nemali ho na sklade. Tiež sa mi celkom pozdával Forever Pink, jemný kvetinovo ovocný mist, no čo čert nechcel, aj ten bol vypredaný. Tak na tretí pokus-posledný padla voľba na Mango Temptation Body Mist. Aký teda je ?


Telový sprej VS Mango Temptation je vhodným spoločníkom na umytú pokožku po sprche alebo kúpeli pre sladkú a ovocnú vôňu pokožky, keďže sa radí do kategórie ovocných vôní.
Zloženie
  • mangový nektár
  • ibištek
Balenie je plastové, veľmi praktické na cesty, a to zdôrazňujem, pretože či už cestujete autom alebo letecky, nemusíte sa báť že sa vám v kufri drahý parfum nedajbože rozbije a vyleje. Takto vám stačí sprej  s pumpičkovým rozprašovačom. Má veľmi krásne ženské balenie, kombinácia so zlatou ma dostala, ak by nemal takýto úžasný obal, asi by so nad ním ani nerozmýšľala. Obecne, celý sortiment značky VS má nádherné obaly! 
Výdrž je mizerná, naozaj veľmi rýchlo vyprchá, ale ide len o telový sprej, ktorý má dodať delikátnu vôňu/pach pokožke, nie o nejaký ťažký parfum. Väčšina si výdrž veľmi pochvaľuje, podľa toho čo som sa dočítala na internete, tak neviem, či je to len mojím výberom. 
A teraz asi pre vás to najdôležitejšie- vôňa. Tá je svieža, veľmi ovocná, je v nej cítiť mango, ale pripomína mi obyčajný sprej od Baley Mango alebo sprej od Avonu s granátovým jablkom. Nie je ničím výnimočná, je to taký ovocný sladký kokteil na leto. Bude sa páčiť len babám, ktoré sú vyslovene zaťažené na všetky druhy vôní a podôb manga :-) Pre mňa je to okey, ale predsa len šla som do toho s tým, že očakávam trocha sofistikovanejšiu vôňu, keď už ide o Viktorku a trocha viac sexy a zapamätateľnú. Škoda, nabudúce, by som rada už konečne vyskúšala môj prvoplánový sprej, a to Strawberry & Champagne alebo Such a Flirt, či Love Spell......
Sprejík využijem v lete na dofči, kde sa bude super hodiť.  Objem je neskutočný, šetriť ním nebudem :-)

objem: 250 ml
cena: 8,90
kde kúpiť: TU

Rozdelenie vôní podľa Victoria’s Secret:
Neodolateľné, svieže vône – Endless Love, Sheer Love, Secret Charm
Lákavé, ovocné vône – Strawberries and Champagne, Pear Glace, Mango Temptation
Zvodné, horúce vône – Vanilla Lace, Coconut Passion, Moonlight Dream, Be Seduced, Secret Craving, Amber Romance
Koketné, kvetinové vône – Forever Blushing, Pure Seduction, Ravishing Love, Wild Scarlet, Lost in Fantasy, Love Spell, Such a Flirt, Hello Darling
Sexi, pohodové vône – True Escape, Aqua Kiss


Máte nejaký sprej od Victoria´s Secret? Ktorý by ste si vybrali vy ? :-)



5 komentárov

  1. Já si nedávno pořídila Love Spell a je to hodně zvláštní vůně... jinak "jahody se šampaňským" mě taky moc lákají. Všeobecně mi přijde super velké balení, sprej ubýva docela pomalu. Navíc když srovnáme cenu i se zmíněným Avonem, tak v ohledu na ml je super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Love Spell mi príde asi veľmi sladká, podľa toho čo som čítala, takže mám pochybnosti či by mi i táto sadla, ale chváli ju veľa blogeriek....každopádne vzhľadom na objem sa to oplatí to je pravda, ale celkovo som čakala trošku viac :-) stavím sa, že jahôdky by ma nesklamali.

      Odstrániť
  2. Aj ja som ich objednávala z parfums, tento a love spell. Tento je presne ako píšeš, mám tie avoňácke nič výnimočné. a Lovespell.. no neviem neviem, predstavovala som si niečo úplne iné. Nie som z nich vôbec nadšená. Ale zato telové mlieka sú super, vydržá voňať na pokožke aj celý deň. Mám strawberries champagne ( takto nejako som si predstavovala ich vône, vedela by som sa v ňom aj kúpať :) a ešte Midnight dare aj toto má lepšiu, takú zimnú sladkú vônu, je tam santalové drevo. Do sprejov by som už nešla, to skôr parfémik nejaký ale telové mlieka luxus!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už ani neviem čo od toho očakávam, ale na parfumse je dosť široký výber, takže mi asi týždeň trvalo kým som sa rozhodla....a predstavovala som si čosi prepracovanejšie.... tie telové mliečka fakt že pôsobia ako čistý luxus, no neviem či sa nechám ešte nahovoriť ale ak áno určite jahodky zvížťazia! :-)

      Odstrániť
  3. strawberries and champagne je uplne topka <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť