Nákup TheBalm...sklamanie i nadšenie?

utorok 30. septembra 2014

Ahojky,
prednedávnom sa v blogerskom svete rozdúchal vietor vďaka akcii značky theBalm 2+1 zdarma, kedy sme si mohli i my, bežné nenáročné smrteľníčky, zaobstarať svoje vysnívané produkty. I ja patrím medzi veľké obdivovateľky a fanúšičky tejto americkej značky, a tak som ani na minútu neváhala a odoslala objednávku. 
Chvíľočku mi trvalo, kým som mala jasno v tom, čo vlastne chcem a zároveň i potrebujem. 

"Mladosť je stav vašej mysle a obsah vašej kozmetickej taštičky", hovorí Marissa Shipman, zakladateľka značky theBalm.
Rozhodla som sa pre 
Čím je značka theBalm unikátna? Jednoznačne svojimi multifunkčnými produktmi, v kombinácii s retro obalmi, ktoré hýria nápadom, kreativitou a vtipom. To všetko samozrejme zastrešuje veľmi dobrá kvalita v spojení s pestrou škálou odtieňov a farieb....alebo nie?

"Krásna behom 5 minút " - to je filozofia značky theBalm , ktorá ponúka množstvo multifunkčných výrobkov a perfektných riešení pre všetky vaše túžby a potreby v oblasti krásy. Nepreberné množstvo výrazných farieb a úžasných receptúr vo vás prebudí umelkyňu a umožní vám vytvoriť vzhľad , vďaka ktorému budete vyzerať a cítiť sa neustále mladá .
www.thebalm.sk
Dnes nebudem recenzovať všetky tri produkty, ale hodnotiť prvé dojmy z nákupu a používania. Komunikácia s eshopom, rovnako ako doprava bola bezproblémová, o 3 dni som už mala objednávku u seba doma. Prvotná eufória po rozbalení však narazila na jeden háčik. Krabička bola dokonale vystúžená a produkty veľmi starostlivo zabalené. Každý z nich prišiel i v originál krabičke, ako môžete vidieť na obrázku. Čo ma však zarazilo ako prvé, že rozjasňovače sú v plastovom balení a na vrchu je obyčajná nálepka. Ten plast je čistý bakelit, ale to by mi až tak nevadilo, ak by šiel produkt ľahšie otvoriť, no niekedy mi to trvá aj minútu, kým to otvorím. 
Cindy-Lou Manizer mám v úmysle používať ako rozjasňovač na líčka, ale predovšetkým ako očné tiene. Farba mi ako belduľke veľmi vyhovuje a pigmentácia je viac ako obstojná. Až na ten plastový obal ju vnímam ako dokonalé stvorenie, ktoré určite využijem :-)
Betty-Lou Manizer som si vybrala, pretože doma nemám jeden slušný a kvalitný bronzer. Na tento som čítala množstvo pozitív a i keď ho nebudem používať ako očné tiene, ako bronzer mi bude určite stačiť. Je fakticky dosť pigmentovaný, takže veľmi opatrne s ním...ale farbička je naozaj krásna a výdrž bombová.
Cabana Boy je naproti tomu úplne skvelá lícenka, jej obal je síce papierový, ale špičkovo prepracovaný a v oveľa prijateľnejšom prevedení. Aspoň pre mňa......som z nej doslova nadšená! Farbička je krásna, malinová a vydrží celý deň..... ale spať k nešťastnej Betty-Lou...

....toto na mňa doslova vypadlo hneď pri prvom otvorení....spravila som z toho koláž, aby ste to lepšie videli....takto to dopadne, keď si chcem dopriať trocha kvality....že mi príde rozlepený obal....nemyslím si však, že ešte niekto mal také "šťastie" ako ja....ale na reklamáciu a vypisovanie mailov nemám čas, tak som to jednoducho zalepila sekundovým lepidlom...no bronzer v plastovom obale, ktorý sa nedá otvoriť a vypadne z neho jeho obsah hneď na začiatku by nemal stáť 18 eur....samozrejme o kvalite obsahu sa tu nebavím, nato nemôžem povedať nič zlé.
swatche

Aby ste ma správne chápali, snažila som sa byť objektívna. Vidím vo výrobkoch ich kvalitu ale zároveň i detaily, ktoré by som sama zmenila. Určite je to atraktívna značka a ich retro dizajn doslova žeriem :-) ale po tejto nešťastnej skúsenosti to až také "terno" pre mňa nie je....
Majte sa krásne, všetky tri krásky sa budem snažiť spracovať v make up tutoriáli :-)

7 komentárov

  1. To by mě docela naštvalo, ale obaly jako takové mají povedené :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie papierové sa mi veľmi páčia, ale tieto konkrétne ma sklamali :/

      Odstrániť
  2. Tak nekvalitní balení bych u The Balm rozhodně nečekala, rozhodně by mě to taky pěkně naštvalo.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A to kedy mali takúto akciu? Som to nejako nepostrehla.....inak keby sa mi toto stane tak ja im ten mail určite napíšem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na FB si lajkni ich stránku a budeš mať stále prehľad, myslím že túto akciu robia tak 2x do roka...
      nejak som ani nato nemala čas, lebo nie som doma, ale minimálne im túto recenziu teraz pošlem...

      Odstrániť
  4. Krásně sis vybrala :) Ale ten průšvih, no to by mě naštvalo.

    OdpovedaťOdstrániť