Riasenka BIG&DARING od Avonu

nedeľa 7. septembra 2014

Ahojte,
nadnes som si pre vás pripravila recenziu na horúcu novinku Avon kampane, a to riasenku Big&Daring, ktorá mi bola zaslaná spoločnosťou Avon. Spolu s riasenkou mi zaslali i sprievodcu dekoratívnou kozmetickou, kde som našla nielen zaujímavé tipy v líčení, ale aj presný prehľad dekoratívnej kozmetiky. Určite vám ho niekedy nafotím a ukážem, teraz sa však vrhnime na recenziu.

Od Avonu som doposiaľ vyskúšala asi 4 maskary, avšak bolo to už  pomerne dávnejšie, takže na túto novinku som sa vyslovene tešila. Objemová riasenka BIG&DARING  mi prišla zabalená v krabičke, čo mi príde hygienické a decentné riešenie, v drogérii takéto balenie ako vieme nebýva zvykom. Samotný obal riasenky nie je preplácaný, ale ani ničím nevyniká z davu. Balenie je oblé a "tučnejšie" a pri týchto baleniach už inštinktívne očakávam mega úspech podľa predchádzajúcich skúseností. :-D Nehovoriac o kefke- je mohutná s hustými štetinami- presne typ, ktorý mi dokonale vyhovuje. "Kefka kopíruje prirodzený tvar rias, kým viacvrstvové štetinky s trojuholníkovým prierezom zachytávajú každú riasu, vďaka čomu ich dokonale oddeľujú od korienkov po končeky. Inovatívne krémovo-gélové zloženie, jemnejšie zloženie s kolagénom, keratínom a proteínom dodáva riasam želaný objem a zároveň ich zanecháva pružné a jemné."
 Riasenka sľubuje:
* až 6x hustejšie riasy

* bez hrudiek, rozmazávania a drobenia
Ako to vidím ja ? 
Riasenku Big&Daring som testovala zhruba 3 týždne, na blogoch som si už stihla prečítať niekoľko recenzií a takmer všetky ohlasy boli pozitívne. Moja skúsenosť je troška osobitý prípad. Zvyčajne, ak si kúpim nejakú riasenku mám problém, že mi na začiatku zlepuje riasy. Neviem, čím to je, ale po čase keď akoby "zaschne" a lepšie a jednoduchšie sa s ňou pracuje, kým "namokro" sa mi podaria skôr zlepence. Na tejto riasenke mi vyhovuje tvar kefky, husté štetinky i výdrž. Aj keď oficiálne nie je vodeodolná, má neskutočnú výdrž, nerozmazáva sa a odličovanie je tým pádom i zdĺhavejšie. Na vašich blogoch som videla fotky s krásnymi hustými a predženými riasami, ktoré ste si vyčarovali pomocou tejto riasenky. Verím, že to závisí od typu rias. S riasenkou som sa viackrát pokúšala vytvoriť objemnejšie riasy. Viditeľne riasy predĺži, zahustí ale i troška zlepuje, aspoň u mňa. Zvyčajne si dávam dve vrstvy, ale pri tejto postačí i jedna, pri dvoch už naozaj zlepuje. 
Odporúčam vám si túto riasenku zaobstarať a dať jej šancu, aby ste si ju otestovali na vlastnej koži (teda riasach :-)). 
Bežná cena bude 8,90 ale myslím, že v akcii bude podstatne nižšia. Dostupná je v 2 farbách- čiernej a hnedej.

PLUSY A MÍNUSY
+ celodenná výdrž
+ sýtosť farby
+ inovatívne zloženie
+ nerozmazáva sa
- mierne zlepuje
- ťažšie odličovanie

Skúšali ste túto riasenku ? Kúpili by ste si ju ? :-)


3 komentáre

  1. tak tuto jsem ještě nezkoušela :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked som ju zbadala v avone hned som si ju objednala zapačila sa mi lebo nema umely aplikator ale teraz rozmyšlam že či som spravila dobre ked som si ju objednala lebo pozeram že ma dost velku kefku a takym som sa snažila vyhybat no uvidim sice ešte ju nemam ale tak vyskušam:)) inak to predlženie a zhustenie a čo ja viem čo zaleži od typu rias vobec to neni pravda že mega predlži a neviem čo, pokial nema žena svoje dlhe riasy tak po použiti maskary sa jej určite nepredlžia ale zvyraznia...viem to podla seba a maskary si nekupujem podla reklam ale čo asi tak vyhovuje mne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som skúšala aj recenzovala a mne osobne vyhovuje veľmi. Ale ako pozerám na tvoje riasy, že ich asi až tak neočarila, tak ja mám asi šťastie lebo mne sadla ako uliata :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť