Bomba od Macadamie?

štvrtok 9. októbra 2014

Viem, že v poslednej dobe sa mi nedarí prispievať tak často ako by som chcela, ale vedzte, že je dosť náročné žiť na dvoch miestach naraz a stále sa presúvať. Momentálne je to tak, že častokrát ani nemám možnosť pripojiť sa na net, a tak recenzie píšem len vtedy, ak sa dá. Hádam to už dlho nepotrvá a konečne sa ustálim, aj keď si nemyslím, že budem mať viac času, no lepšie si ho zariadim a bude :-) Myslím to úprimne, lebo blogovania sa nemienim ani náhodou vzdať, práve naopak, stále sa snažím zlepšovať.

Nadnes si dáme recenziu na veľmi známu masku na vlasy od Macadamie, kto o nej ešte nepočul, nech zdvihne ruku :-D Podľa mňa minimálne polka z vás, ktoré ma čítate určite áno, ale nájde sa i kopec báb, pre ktoré to bude novinka možno ich tento článok zaujme alebo im pomôže sa rozhodnúť, či do nej ísť či neísť. 

V prvom rade pár slov o samotnej značke
Srdce výrobkov Macadamia tvoria dva najliečivejšie oleje aké kedy ľudstvo objavilo- makadámiový a argánový. Oba ponúkajú každodenný pôžitok pri ozdravovaní, vyživovaní, oživovaní a zároveň omladzovaní aj tých najproblémovejších vlasov. Každý makadamiový orech je bohatý na esenciálne mastné kyseliny nevyhnutné pre správny rast vlasov. Každá kvapka arganového oleja v sebe ukrýva prísne tajomstvo krásnych vlasov najkrajších žien sveta.

Kozmetický rad vlasovej starostlivosti od Macadamie je vyrábaný špeciálne pre ženy s "problémovými vlasmi", ako sú:
-poškodené vlasy
-kučeravé vlasy
-suché vlasy
-farbené vlasy
-žehlené vlasy
-vlasy po trvalej 
-nepoddajné vlasy
-vlasy so sklonom k zamotávaniu
-matné vlasy bez života
-krehké, lámavé vlasy 
-divé, nekontrolovateľné vlasy
-husté vlasy

Moje vlasy sú jemné, občas akoby bez života a z týchto všetkých kategórií spĺňajú asi ten prvý bod. Z celehé radu som doposiaľ vyskúšala kondicionér, ktorý bol skvelý, tak som sa rozhodla vyskúšať i masku na vlasy. 

Macadamia Deep Reapir Masque je dostupná vo viacerých veľkostiach, ja som si na začiatok vybrala menšie 100 ml balenie. Maska je skôr drahší špás, preto nie je do veci najprv vyskúšať vzorku, až tak húfne nakupovať. Je určená na suché a poškodené vlasy, avšak môže ju smelo používať každý, no najväčšie zmeny na vlasoch postrehnú asi práve ženy so zničenými vlasmi. Ako som už spomínala, moje vlasy sú jemné, ale to neznamená, že nepotrebujú i ony výživu a starostlivosť. Maska obsahuje kombináciu makadamiového a arganového oleja spolu s tea tree olejom, kamilkovým olejom, aloe vera a výťažkami z morských rias....to znie dobre, však? S takýmto zložením asi nie je čo pokaziť, až na tie nemilé silikóny v zložení, a to si myslím nie je žiadna výhra. Silikón vlas síce obalí, ale zároveň tak bráni prenikaniu akýchkoľvek výživných látok. 

Vlastnosti:
- zotavuje a regeneruje vlasy
- hĺbkovo vyživuje
- zlepšuje elasticitu vlasov
- zvyšuje lesk
- zabezpečuje dlhodobú zdravú kondíciu vlasov
Maska je skôr hustejšia a má veľmi zaujímavú perleťovú farbu. Vo finále to samozrejme vôbec na vlasoch nie je vidieť. Má i príjemnú vôňu. Používam ju na mokré, čerstvo umyté vlasy a to tak, že ju nanesiem do dĺžok a nechám pôsobiť ľubovoľne, niekedy 7 minút ako odporúčajú a niekedy i menej, ak sa ponáhľam. Nemám až tak zničené vlasy, aby som ju musela mať na hlave pol hodinu. Odporúča sa vlasy i prečesať, aby maska lepšie prenikla do vlasové vlákna a hlavne, aby sa rovnomerne naniesla. Potom klasicky zmyť a vysušiť vlasy.....a výsledok?
Vzhľadom na môj typ vlasov musím skonštatovať, že maska sa chová zakaždým ináč. Raz sa mi podaria hebké a lesklé vlasy, inokedy mám pocit akoby som nepoužila vôbec nič. Preto je dôležité dbať na timing aspoň tých 7 minút. Viem, že dokáže vyčariť i hydratované a vyživené vlasy hebké na dotyk a plné lesku. No občas ma totálne sklame. Mám ju doma už niekoľko mesiacov a stále sa neviem rozhodnúť, či by som si ju kúpila znova. Plusom je, že v porovnaní s drogériovými maskami určite vyhráva a nemá konkurenciu, mínusom je ale vyššia cena. S čiernym ricínovým olejom sa však porovnávať nedá, ten je úplne o niečom inom a ako sa vraví, iná liga.
objem: 100 ml
cena: 7,50
kde kúpiť: TU
Masku od Macadamie hodnotím na 7/10. Tri bodíky strhávam za silikóny v zložení a vyššiu cenu. Je to fajn maska, jedna z najlepších aké na trhu tohto času sú, ale nie je to až také "terno" ako som čakala. Asi som náročná :-D Najvýhodnejšie ju zakúpite na stránke www.parfums.sk, myslím že stála do 8 eur, inde i okolo 12 a viac. 

Babám s neposlušnými vlasmi určite vyčarí nielen krásny účes ale i úsmev na tvári. Babám s jemnými vlasmi dodá lesk a i troška objemu. Ak ste ju ešte neskúšali a láka vás, otestujte si najprv vzorku na vlastnej koži (vlasoch), pretože každému môže sadnúť inak :-)


4 komentáre

  1. Vecičky od Macadamie chcem už strašne dlhú dobu vyskúšať, ale akosi mi stále nie je po chuti objednávať nepoznané veci z internetu - jednak si to nemôžem ochytať, ovoňať a pozrieť pred kúpou a tiež je to trochu vyššia suma, čo v prípade kúpy "mačky vo vreci" naozaj nechcem riskovať.. Možno sa ale jedného dňa odhodlám a skočím do toho hlava nehlava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda že nebývame na jednom a tom istom internáte, to by boli testovačky :-)

      Odstrániť
  2. Bože ten obal je krásny! od tento značky nemám ešte žiadny výrobok ale niečo by som z neho predsa len chcela vyskúšať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skus masku, kondicioner alebo bezoplachovu starostlivost, myslim ze robia i sampony ale maska je proste kult :-)

    OdpovedaťOdstrániť