Čo kúpiť mužovi pod stromček

utorok 2. decembra 2014

Ahojky, 
rozmýšlali ste už čo kúpite tento rok na Vianoce svojim polovičkám? Ak ešte nie a stále váhate, mám pre vás pár tipov, čiste kozmetických. Mužom totiž nerada kupujem oblečenie, nie vždy sa im to páči, sú vyberaví, frflú a žena sa im len tak nezavďačí. Knihy sú ďalšou kapitolou, väčšina mužov nečíta nič normálne a prospešné, smiešne ale je to tak. Ak má váš muž nejaké konkrétne hobby alebo vyslovene sníva o nejakom darčeku, vtedy máte vyhrané, nemusíte si lámať hlavu. Ja i tento rok stavím na klasiku-parfém a ponožky! :-D Každý chlap sa poteší teplým ponožkám alebo spodnému prádlu, rovnako mu padne na úžitok i kozmetika. Jasne, je to nuda, ale nemá cenu si nad tým vŕtať hlavu. U nás doma sa na darčeky zabudne za pol hodiny, takže aj keby som im darovala zájazd do Disneylandu, nič by to s nimi neurobilo :-) Po minuloročnom fiasku som si povedala, že budem nad darčekmi uvažovať asi tak urputne ako zvyšok rodiny nad tými mojimi (nie žeby som dostala škaredé darčeky, ale naozaj nikoho nezaujíma čo by som si priala. :))

Kategória/luxusné vône
Chanel Bleu de Chanel je nová pánska vôňa uvedená na trh v roku 2010. Ide o orientálnu, drevitú vôňu od svetoznámej ikony módy Coco Chanel. Chanel je už od dôb svojho vzniku značkou luxusu, skvelého štýlu a elegancie nielen na poli módy, ale aj vo svete parfémov. 
"Bleu de Chanel je tou pravou vôňou pre silných a sebavedomých mužov, ktorí poznajú svoju cenu a radi do seba investujú.Vynikajúca vôňa je elegantná a zároveň hravá. Tmavý flakón v sebe ukrýva provokatívnu zmes citrusov, exotických drevín, jemné tóny vzácneho korenia a jazmínu, ktorých akordy vytvárajú príjemnú a nevtieravú kompozíciu."
Keď sa povie Chanel-je to pojem pre každého! Ideálny darček pre chlapa, ktorý už má čosi za sebou, inklinuje k elegancii a potrpí si na kvalitu. Bleu určite nesklame! Vonia sofistikovane a krásne, mamka ho kupovala pre ocka, pretože mu padol do oka pri poslednej návšteve parfumérie, kde stál asi dvojnásobok. I keď bol parfém uvedený na trh už v roku 2010, zaregistrovala som ho ešte len nedávno. Ako vravím, toto nie je vhodný darček pre mladého chlapca, ale pre zrelého muža. Mimochodom, Bleu sa stal i pánskou vôňou roka 2011.
Zloženie
Hlava
mäta, citrusy, korenie
Srdce
vetiver, labdanum, muškát, grapefruit, jazmín
Základ
zázvor, céder, pačuli, santalové drevo

Kategória/dostupné vône
Avon Luck For Him bol uvedený na trh v predminulom katalógu spoločne s dámskou verziou Avon Luck For Her, ktorú som recenzovala i tu na blogu. Dámska verzia ma očarila, ale i pánska verzia stojí za pozornosť. Má sympatické zloženie a i keď sa ku mne dostala iba vzorka, zapáčila sa mi tak, že som objednala jeden set pre mamu a jeden pre otca. Obaja si totiž moju vôňu veľmi pochvaľovali a pozdávalo sa im i mužské vydanie. Touto vôňou nie je čo pokaziť, ten fešák v reklame je zárukou, že nešliapnete vedľa  Zloženie
Hlava
mandarínka, ružové korenie
Srdce
korenie, muškátový oriešok
Základ

santalové drevo, drevité tóny


Kategória/kozmetické balíčky a kazety
L'Oréal Paris Men Expert Hydra Sensitive kozmetická sada
Versace pour Homme darčeková sada
Paco Rabanne 1 Million darčeková sada

Nuxe Men kozmetická sada

Takže tento rok, venujem každému parfém a ponožky! :-D
Ženy v rodine budú mať protekciu, tie dostanú i čosi navyše.
Už viete, čo kúpite svojim mužom pod stromček?




6 komentárov

  1. děkuji za inspiraci :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento rok som to vyriešila vecičkami hokejových fanúšikov, hokej máme v rodine veľmi radi a všetci ho zo zápalom sledujeme. Kozmetiku si naši chlapi nevedia vôbec vážiť ani sa z nej nejako netešia takže túto kategóriu žiaľ musím vypustiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mate super, a mas to vyriesene. U nas chcu zasa vsetci parfemy, mama je na parfemy ako straka a sestra s tetou to iste..najnovsie uz aj tato.

      Odstrániť
  3. Přítel dostal minulý rok zásobu parfému,takže inspiraci odložím na další rok :) Ale světe div se, můj drahý si pod stromeček přeje kuchařku, prý se chce naučit vařit! :D
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, zlaty tak zeby som mu poslala moju od minulych Vianoc ? :-D mama mi ju kupila v dobrej voli ale varim aj bez nej i ked nic extra. Rozhodne sa ti taka investicia vyplati, potom ti bude varit stale.

      Odstrániť