Ako si vylepšiť šatník

nedeľa 19. apríla 2015

Ahojte,
vždy som túžila mať vlastný, veľký a priestranný šatník, na ktorý by som bola hrdá. Všetky kusy oblečenia by boli zoradené podľa farby a látky, svoje miesto by si našli doplnky a kabelky by sa pýšili na poličke. Prianie sa mi konečne splnilo, mám svoj šaníkový kút so vstavanou skriňou a veľkým zrkadlom. Pracovňa je v podstate súčasťou šatníka a šatník zasa súčasťou pracovne-je to ako mini izbička, iba moja a nikoho iného :-) Dlho som premýšľala, ako ju ešte oživiť a okrem obrázkov, rámčekov s fotkami som sa rozhodla pre nálepku na stenu, ktorá by samozrejme korešpondovala s mojím šatníkom.

Po dlhom váhaní som si nakoniec vybrala....
Motto je výstižné a jednoduché :-) Určite mi spestrí holé steny a vyčarí úsmev, keď si ho ráno po vyhádzaní celej skrine na posteľ s dilemmou "čo si zasa obečiem", prečítam...
Rozmery
20x63 cm
cena: 6,77
kúpite TU
Rozmerovo nálepka nie je veľká, ale tak akurátna a práve rozmýšľam či ju nenalepím nad zrkadlo. Prípadne na stenu oproti. Mám ja ale problémy však :-D
Reálna foto
Myslela som, že ju stihnem nalepiť i sama, no je to pomerne obtiažne. Dvaja ľudia budú mať čo robiť, ak to má byť presne a rovnomerne. Dve ruky sú skrátka málo, hlavne pri písmenkách ako je i tento typ je to vždy zložitejšie. Preto čakám, že mi niekto s tým pomôže :-D a teda na výsledný efekt na stene si budeme musieť ešte počkať! Kvalita sa mi zdá byť adekvátna cene a nálepka síce prišla trocha zrolovaná, ale už sa stihla narovnať. Uvidím ešte, ako si potyká so stenou.
ˇ
Čo vy a dekorácie na stenu? 
Ja som si kedysi oblepovala celý intrák, aby som to mala štýlovejšie :-D

4 komentáre

  1. Úprimne, nemám moc rada postovnezdarma.cz, všetko čo ponúkajú si môžem Číny objednať aj sama. :D Tvoja nálepka je napr. aj tu, za o mnoho menšiu cenu. http://www.aliexpress.com/item/Smile-Makeup-Marilyn-Monroe-Quote-Vinyl-Wall-Stickers-Art-Mural-Home-Decor-Decal-lips-gs482/1962847402.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako ja som si vedoma ze tie veci maju aj na ali a ze su tu niektore predrazene....ale zasa ti to zreklamuju bez problemov keby nieco....
    neriesim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc povedená nálepka se skvělým textem. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa to u druhých páči a hovorím si, ako si krásne vyzdobím všetko doma, ale ja si skôr vykladám veci a také rôzne zaujímavosti a pekné krabičky na viditeľné miesto, nečudo, že ma niekedy idú tie veci zavaliť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť