Balea & Ebelin

nedeľa 26. apríla 2015

Milujem ružovú, po tícici raz to opakujem, ale stále na tom trvám! Je to tá najdievčenskejšia farba na svete a keďže ja som ešte v kútiku duše kinderko, stále sa ňou rada obklopujem. Je v nej toľko pozitívnej energie! :-)))

Predčasom nám DM-ka opäť predstavila dve zo svojich noviniek- Balea pleťovú vodu&púder v jednom a Ebelin masážnu kefku na tvár. Obe samozrejme v ružovučkom prevedení, preto toľké ódy na úvod. Vyzerajú tak sladko, no dobre už to preháňam, ale toľko môjho šťastia.....

Ak vás zaujíma, či stoja za vašu kúpu, čítajte ďalej.....
Začnem masážnou kefkou od Ebelin, ktorá ma extra neoslovila. Doposiaľ som doma nemala podobnú pomôcku, zväčša si vystačím s hubkou, ktorá mi dokáže pleť pekne očistiť a zároveň rozmasírovať. Čo sa mi páči je dizajn kefky, avšak štetiny sa mi zdajú pritvrdé a procedúra mi nie je príjemná. Mám veľmi jemnú pokožku a moja pleť je citlivá, v poslednom čase sa mi na nej tvoria i šupinky, preto pre túto kefku nemám nejaké využitie. Kto má hrubšiu kožu, ale nie hrošiu :D, tomu by mohla vyhovovať, nevravím, že nie. 
 cena/2,99
Druhým produktom, z môjho pohľadu o čosi lepším je pleťová voda a púder v 1 od Baley, v malinovej verzii. Od Baley som vyskúšala už x vôd na tvár, najviac mi sedela ružová. Táto je pre mňa novinkou, je dvojfázová (potrebné pred použitím pretrepať!) a púder dosť zmatňuje pleť, čo ale nie je na škodu. Po tejto vode sa mi pleť nijako nezhoršila, i keď som sa bála, predsa len Baleu už dlhšie nepoužívam. Dokonca s kľudom konštatujem, že v čase keď mi došla micelárna voda, som ju párkrát použila ako náhradu a neuveríte, odličovala som si ňou i oči, pretože som v tej chvíli doma ozaj nič nemala....a žijem! Ona to naozaj zvládla, nebolo to na jedničku, možno tak na dvojku, ale som milo prekvapená. Je určená na každý typ pleti, ale na veľmi suchú pleť by som ju nedoporučovala. Ak by som jej mala nájsť optimálne využitie, povedala by som, že na ráno je ideálna. Cenovo patrí do kategórie lacnejších vôd pre menej náročné užívateľky.

cena/1,99


Skúšali ste niečo z toho ?


1 komentár