Pantene Pro V

štvrtok 30. apríla 2015

Ahojte dievčatá,
ste už zúfalé zo svojej hrivy? Máte po každom umytí pocit, že vaše vlasy sú viac a viac bez života? Ak áno, dnešná recenzia je určená presne pre vás. A vlastne i pre vás ostatné, ktoré sa chcete dočítať niečo nové.

Značka Pantene Pro V predstavuje šampóny najnovšej generácie s klinicky testovaným zložením, ktoré zabraňuje poškodzovaniu vlasov vplyvom silných oxidačných vlastností niektorých minerálov, akým je napr. meď. Meď sa bežne vyskytuje vo vode z vodovodu, ktorou si naše vlasy umývame. Oxidácia oslabuje naše vlasy, ich štruktúru a výsledkom sú suché, lámavé vlasy s rozštiepenými končekmi.
Technológia Antioxidant Damage Blocker obsahuje EDDS, čo je kvázi "magnet na minerály", zameriava sa predovšetkým na meď, ktorú zachytí a pomáha deaktivovať. Opakovaným používaním šampónov sa oxidačný proces spomaľuje a stav vlasov sa pomaly zlepšuje.

Spomínanú technológiu obsahujú i šampóny, ktoré som testovala. Ako iste viete, so seboreu si nemôžem dovoliť používať ľubovoľné šampóny, ale tieto sú bez silikónov, takže som im dala šancu.

AQUA LIGHT
Aqua Light je určený na jemné vlasy so sklonom k masteniu, čo je presne môj prípad. Šampón je číry a konzistenciou nie je riedky, ale pôsobí naozaj "light". Penivosť šampónu je výborná, čiže sulfáty nájdete v zložení ako v každom drogériovom šampóne. A teraz moje dojmy z používania. Po prvom umytí som cítila, že som použila iný šampón ako zvyčajne. Vlasy pri umývaní až vŕzgali a prišli mi také pevnejšie a voňali ešte i na druhý deň! Po vysušení ma prekvapil ich lesk ako aj to, že boli úplne rovné a hladké. Vyzerali ako vyžehlené. Nie u každého to musí byť tak, ale moje prirodzené vlasy sú rovné. Viem, že každý chce mať rovné vlasy, ale ja svoje rovné rada nemám. Ak sa pýtate, či vlasy pôsobili hydratovaným dojmom, tak odpoveď je áno. Ako iste viete hydratovať telo a teda i vlasy musíte predovšetkým z vnútra nie z vonku, preto je dobré nezabúdať ne pitný režim. Najlepšia je čistá neperlivá voda, avšak nie z vodovodu ale radšej filtrovaná alebo aspoň prevarená a vychladená. Tomuto šampónu nemám čo vytknúť, na jemné vlasy je fajn. Ozaj sa mi pomalšie vlasy mastili. Bohužiaľ stále musím používať prípravky na lupiny, takže si tento luxus doprajem iba z času na čas, aby sa mi lupiny náhodou nevrátili. 
Ak nemáte také stavy lupín ako ja, určite vám môžem doporučiť kúpu :-)

...druhý šampónik som dala otestovať maminke....o ňom si povieme nabudúce :-)
..ide o regeneračný šampón na poškodené vlasy, čo nie je môj prípad, preto putoval ďalej...


Používate šampóny od Pantene? 
Pre mňa je to asi repete po 10 rokoch, nejako som sa totiž k tejto značke nikdy nedostala.

1 komentár

  1. Veľmi pekne píšeš :) aj fotky sú nádherné :) šampón určite vyskúšam ;)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť