#Aussie styleshaker

sobota 30. mája 2015

Ahoooooj kočky,
veľmi sa teším, že je víkend a svieti slniečko, na prechádzku deň ako stvorený :-) Po celom týždni, čo som chodila domov z práce zhruba o 6, som včera zozbierala zvyšok síl, hodila tašku na zem a s pokrikom "hurá piatoček" šla som sa zabaviť na koncert....bolo to senzačné a dnes som ešte na obed dospávala celý týždeň :-) Doplnila som baterky a prinášam vám krátky foto report v podobe výzvy s Aussie.
Čo by to bola ale za párty bez stylingu, avšak asi vás sklamem ak poviem, že u mňa je jednoduchosť na mieste, nemám rada komplikované účesy, pri ktorých musím celý večer myslieť iba nato, či mi nevyliezajú pramene. Najradšej nosím vlasy v gumičke alebo voľne rozpustené, alebo aspoň polo rozpustené s nejakou peknou ozdobou do vlasov. Z času na čas rada nosím čelenky a doplnky do vlasov-ako sú mašle, spony a ozdobné gumičky, podľa mňa to vie pekne ozvláštniť i ten najjednoduchší účes. Keďže ráno sa dosť ponáhľam a nemám čas na vyčesávanie ani nič podobné, väčšinou si vlasy predpripravím už pred spaním a ráno už iba prečešem. Od Aussie som na testovanie obdržala šampón a lak na vlasy shine + hold. Šampón od Aussie som už mala a tento mu je podobný, i keď abnormálny lesk na mojich vlasoch nedosiahnem, keďže po prvé vlasy si nefarbím, toto je moja prirodzená farba vlasov a po druhé nepoužívam žiadne silikónové prípravky ani spreje na vlasy, maximálne kokosový olej. V skratke vlasy mám prirodzené a nič na ne nedávam okrem prípravkov na lupiny a laku na vlasy, obe vlasy dosť sušia čo mne však vyhovuje, lebo sa aspoň abnormálne nemastia. Silikóny v kozmetike, ktorá je hlavným zdrojom úžasného lesku, u mňa na poličke v kúpeľni jednoducho nenájdete.
 Čo sa týka laku na vlasy-je jedným slovom dokonalý! Šampón ma ani zďaleka neoslovil tak ako lak Shine and Hold od Aussie, je to to najlepšie, čo som kedy mala! Nezlepuje, nie je ho vidieť a pekne spevňuje účes. Nemôže sa stať, že by ste to s ním prehnali a zároveň to bolo vidieť. Je dokonalý a dokonalo vonia, už viem, že do tohto laku sa oplat investovať, je veľmi dobrý, skúste a samé pochopíte ten rozdiel. Páči sa mi ako balenie, tak i samotný produkt a môžem ho len doporučiť všetkými desiatimi.

mašľa do vlasov a je to!
Fotky do tejto výzvy som fotila po práci čiže asi tak po 9 hodinách, čo je slušný výkon vzhľadom na žiadne úpravy-takto môžete vidieť Challenge priamo v akcii!

Na záver ešte fotka môjho obľúbeného outfitu, 
do officu i vo voľnom čase najradšej nosím biele blúzky a sukničky, hlavne ak je teplo. 
Mám rada elegantnejší šýl, ale to neznamená, že nenosím rifle a tričko, sú skrátka dni, kedy sa chcem nahodiť a cítiť sa výnimočne  :-)

Majte sa krásne!




4 komentáre

  1. Vypadá to skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/limitovany-beauty-bag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš krásne vlasy a oči :O

    www.aduliksun.blogspot.sk ---- pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť