On my WISHLIST

streda 20. mája 2015

Ahojte,
tak som už dlhšie a hĺbavejšie premýšľala nad tým, čím by som si spravila radosť okrem šatstva a zážitkov. Skončila som prirodzene pri kozmetike, ale aby ste si nemysleli, že zmýšľam iba takto povrchne (hoc každá blogerka asi tento pocit "nedostatku pozná") uvedomujem si fakt, že nič nepotrebujem. Radosť a šťastie si za peniaze vraj nekúpiš, no takú paletku od theBalm už áno :-)
Ak si pamätáte na môj posledný kozmetický wishlist tak vedzte, že som si ho splnila celučičký a v najbližších dňoch naň pridám recenziu, aby ste sa mohli pokochat a inšpirovať i vy, pretože so všetkým som maximálne spokojná. Dnes sa ale spoločne pozrieme na môj wishlist update, a teda po čom moje srdiečko prahne. Vybrala som len minimum, pretože dávať sem nekonečný zoznam mojich prianí by zruinovalo každého-moju peňaženku ako aj čitateľov, ktorí by pritom asi upadli do kómy. Poďme nato......


Túto notoricky známu paletu očných tieňov mám na wishliste už straaašne dlho a tentokrát si už sen splním a kúpim si ju, nech sa deje čokoľvek. Rovnako sa mi pozdáva i jej mladšia následníčka v podobe Nude Dude, tentokrát so sexi hochmi na obale :-) Uvidíme, pre ktorú z týchto dvoch krásavíc sa nakoniec rozhodnem, ale s jedným sa priznám-produkt predáva obal a v tomto prípade to platí na 110%!!! Je na spôsob retra, síce z papiera ale o to krajší a každý tieň nesúci výstižný a vtipný názov kreatívne dopĺňa postavička buď ženy alebo muža, pričom samotné tiene prekrývajú ich intímne partie. Skvelý a sofistikovaný nápad, to sa musí uznať!


Tento sprej na vlasy som už mala a viackrát som myslela nato, že si ho znova kúpim, ale akosi som zabudla. Jedná sa o bezoplachovú starostlivosť pre objem, je vhodný na jemné vlasy. Má peknú jemnú vôňu. Zvykla som ho používať skôr do dĺžok ako ku korienkom, predsa len na pokožku hlavy si nedávam radšej nič, keď mám lupiny. Vlasy mi prišli po ňom tvarovatelnejšie a to či mastneli skôr neviem, tak či tak si ich musím umývať každý druhý deň. Nevýhodou tejto kozmetiky je jedine jej kratšia doba spotreby, pri kondicionéri sa mi stalo, že sa skrátka veľmi rýchlo pokazil, čiže preexpiroval ešte skôr, ako som ho stihla celý spotrebovať. Sprej na objem obsahuje takmer samé prírodné zložky, preto sa nebojím ho používať a pozitíva prevyšujú mínusy.



Na tento makeup od Bourjois počúvam samé chvály, a to z každej strany-vyrovná sa i značkám ako Chanel, MAC, ba čo viac-dokonca je lepší! Nemám k tomu čo viac dodať, už len vyskúšať na vlastnej koži a zrecenzovať pre vás.



A opäť tu máme niečo i od značky Bomb Cosmetics, po kúpeľovom balistiku, ktorý som si kúpila naposledy, mi padol do oka jahodový sprchový peeling v rozkošnom kelímku. Netreba hádam pripomínať, že britská značka si potrpí na čiste prírodných zložkách a kvalitných esenciálnych olejoch. Vo výsledku sa môžeme tešiť z ručne robenej hand made kozmetiky stojacej na vskutku pevných a voči životnému prostrediu šetrných základoch.

Vlastníte už niečo z toho, čo máte na wishliste vy? :-)



2 komentáre

  1. Ja som ten make up mala a nebol nejako dobrý, aspoň mne nevyhovoval ale pekný wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bomb cosmetics je skvělá, mám ráda jejich masky a peelingy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovedaťOdstrániť