My Summer

pondelok 24. augusta 2015

Čauky mňauky,
pred týždňom som sa bezpečne vrátila zo slnkom zaliatej krajiny, môjmu srdcu veľmi blízkej-Chorvátska.
Dovolenkovala som tam asi 15x a ani tentokrát neľutujem.
Týždeň strávený leňošením i tripovaním na ostrove Krk ma dobil energiou a pozitívnou náladou, a tak sa môžem s chuťou pustiť do práce a blogovania. 
Za sedem dní sme navštívili 4 mestá a prakticky v každom sme okúsili i pláž-od tichších zátok až po rozprúdenejšíe strediská. Nachodili sme desiatky kilometrov, zjedli aspoň 4x za pobyt pražené chobotničky (mňamky), dali si kopček jadranskej zmrzliny a usmiali sa na sladoleda, kupovali si čerstvé pečivo z pekárne cestou na pláž, takmer nespali cez tropické noci, pili drinky na pláži, kúpili si rakiju i Karlovačko, ......veľa plávali a smiali sa...a posledný deň si spiekli zadok tesne pred odchodom :-D



Kde najradšej trávite leto? :-)

9 komentárov

  1. Jely bych konečně jednou v životě k moři :D
    terina98.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. very nice pics..i love summer and sea
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, je vidieť, že si si to užila! :)
    Určite rada trávim leto v horách, v prírode, no nepovedala by som "nie" ani moru ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem cely rok sa tesim iba na dovolenku :) ja zasa opacne ale chystam sa aspon na skalnate pleso :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky, připomněly mi mou letošní dovolenou, taktéž v Chorvatsku :-) Miluji to tam.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hlavně, že sis to tam užila, fotky jsou krásné :-) Taky bych hned jela, zatím jsem byla u moře akorát v Anglii, bylo by super jet někam,kde se můžu i vykoupat :-D

    OdpovedaťOdstrániť