Aqalogy

utorok 17. novembra 2015

Čauky ženy,
po dlhšom čase som si pre vás pripravila zasa raz nekozmetický článok, v podobe recenzie na kúsky zo stránky www.aqalogy.sk. Z tejto stránky s prevažne spodným prádielkom a športovými tielkami ako pre mužov tak i pre ženy, ma sami oslovili a dali mi slobodnú možnosť výberu. Po browsovaní po stránke mi najviac padla do oka stará čierna klasika-gaťuše s ružovou čipkou a tielko s aplikáciou na chrbte.
Obe vecičky sú z príjemného a veľmi kvalitného materiálu, z 95% bavlna a hoci ich pomerne často periem nestratili tvar ani nevybledli na farbe. Gaťky Grathin sú strašne pohodlné a páči sa mi, že pekne obopnú krivky a zadok, čipka má na tom zaiste tiež veľký podiel, že pôsobia ležérne a pritom sexi. Takéto strihy si pravidelne kupujem a môžem povedať, že mi sedia a cítiim sa v nich príjemne a pohodlne. Vpredu majú jemný nápis Aqalogy, čo mne osobne vôbec v tomto prípade nevadí, lebo to pôsobí krásne kontrastne športovejší štýl s romantickejšou čipkou. Veľkostne ide asi o Mko, už si presne nepamätám, ale materiál je fajne elastický a priľnavý, že by som to skôr nazvala ako uni veľkosť. Gaťky strašne rada nosím a cítíim sa v nich skvelo, momentálne je to asi môj najobľúbenejší kúsok spodného prádla. Cena je pomerne vyššia, ale nie až premrsknutá, stoja 11,99.
Tielko som si vybrala pôvodne s nápisom, ale nemali ho práve naskladnené, tak som skončila pri tomto roztomilom kvietkovanom. Kvietočky sa ťahajú pozdĺž celého chrbta a zakončuje ich maličký nápis značky, naopak na prednej strane je viditeľný nápis Aqalogy cez celý hrudník. Nápisy na tričkách nevyhľadávam, ale takýto štýl písma mi reže a príde mi viac ako znesiteľný, dokonca by som povedala že ten nápis je vysoko trendový. Tielko Wellwet Morning je z 95% bavlna a z 5% spandex a krásne obopne postavu. Ja mám veľkosť S a i keď som na hrudi útla, je mi úplne vypasované. Keď ma v ňom videl môj muž, povedal, že som ešte nebola krajšie oblečená (vypasované a čierne plus výstrih-ach tí chlapi :D). Plánujem v ňom začaťchodiť i do posilky, na cvičenie mi totižto príde ideálne, nie je z umelého materiálu čo na športových veciach doslova neznášam a v neposlednom rade mi pristane ;-) Druhá možnosť je, že začnem cvičiť s expandérom, ale zatiaľ nemám ani šajnu, akú gumu si mám kúpiť ani ako cvičiť, ale vraj je to easy a pre každého. Tielko je možné zakúpiť v troch veľkostiach- S, M, L za cenu 17,90.

Teším sa na vaše komentáre!

6 komentárov

  1. Vybrala sis hezké kousky, moc se mi líbí tílko a v posilce v něm uděláš hodně parády. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha no uvidime,verim ze ho oprasim pri najblizsej navsteve ;)

      Odstrániť
  2. Tilko i kalhotky vypadaji moc hezky, takovy strih mam taky rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten strih je absolutne lichotivy postave a nereze,nekuse maximalne pohodlne :)

    OdpovedaťOdstrániť