Autumn MUST HAVES

nedeľa 6. decembra 2015

Čauky kočky,
trocha oneskorene, ale predsa moji obľúbenci jesene práve na blogu :-) Zima nám ešte oficially nezačala a je najvyšší čas si vám predstaviť výrobky, ktoré som si viac ako obľúbila.
Milujem ružovú farbu, asi je to vidieť i na blogu a je to badať i v kozmetike-neodolám krásnym prepracovaným obalom! Ombré a ružová, L´oréal u mňa boduje posledné obdobie.
Rada Skin Perfection je určená na mladú pleť, rýchlo sa vstrebáva a najviac mi na nej imponuje, že nemám mastný pocit na pleti, neupcháva mi póry a pleť mám zjemnenú a vyhladenú ako dvadsiatka :-)
Jahodový EOS je úžasný, ale má len jednu chybičku, ako z neho ubúda, vajíčko sa stáva nepoužiteľné a zvyšok je nutné vydlabávať prstom-čo neznie vôbec prakticky. Lesk od Mary Kay ste už mohli vidieť v líčení na blogu TU. Essence štetec na lícenku je dizajnovo rozkošný a štetinky sú viac ako jemné, nemám mu čo vytknúť.
Zbierka mojich pomád, balzamov či lipsmackerov našla svoje miestečko v plastovej krabičke, ktorú som si dodatočne ozdobila 3D veselými nálepkami. Je to také dievčenské, farebné a sladké. Z celej zbierky najčastejšie siaham po niečom extra hydratačom, buď je to SOS od Dermacolu s vôňou mandlí, ktorý milujem alebo pri pocite vysušených a šupinatých pier dávam zasa prednosť jahodovému peelingu od Out of Africa, čo je skvelý bio balzam.
Zvykla som si začleniť Tangle Teezer do každodennej rutiny a bez neho sa už nemám záujem rozčesať, najmä na mokré vlasy je skvelý, kedy ich šetrne prečesáva bez toho, aby sa vlasy uzlili a zbíjali do guče.
Pri príležitosti 20. výročia nemeckej značky Balea som dostala sprchovací gélik, ktorý nie je ničím extra výnimočný, ale je príjemný a jeho vôňa mi síce neevokovala nič konkrétne, ale časom som sa naň fakt namotala.
Kokosový olej využívam celoročne, momentálne najviac na končeky vlasov. Catrice Glamour Doll je riasenka, ktorá vám vyčaruje krásne dlhé a prirodzené riasy ako bábike. Neverila som, ale je to tak, aj nenápadný gumový kartáčik, akým inak vôbec neholdujem, dokáže prekvapiť. Maska na tvár Planet Spa pleť prežiari a účinok je fakt vidieť! Pripadám si viac sviežo a mladšie, asi to bude jej perleťovou konzistenciou.
Dlhé chladné večery si rada spríjemňujem lahodným kúpeľom pri sviečkach. Je to dokonalý relax pre telo i myseľ. Vyskúšajte i vy :-)
Na mieste je i náležitá starostlivosť o pokožku rúk. Dermacol SOS Reapair je intenzívny vyživujúci a mastný krém pôsobiaci ako prvá pomoc pri extrémne suchej a namáhanej pokožke rúk. Účinná kombinácia panthenolu, urey a bambuckého masla hĺbkovo regeneruje a obnovuje suchú a poškodenú pokožku rúk a poskytuje dlhotrvajúcu ochranu pred vysušovaním.
Upravené nechty sú pre mňa must have- obľubujem hlavne gélovky od Sally Hansen (vydržia neuveriteľné 3 týždne) v nevtieravých farbách alebo novinky od Yves Rocher, čo sú klasické laky ale majú výbornú výdrž.
Pekné nôžky v zime nie sú žiadna rarita, i keď bývajú zakryté. O chodidlá sa mi stará mandarínkový twist od Akamuti, ktorého mám ešte málinko naspodku a je to ten najúžasnejší krém na nôžky. V starostlivosti o telo u mňa vedú v tomto období hutnejšie maslá, ktoré pokožku lepšie zhydratujú ako obyčajné mlieka. Maslo s bambuckým maslom od Baley je lacné a dobré, ako sa vraví.
Recenziu na toto úžasné mydielko a kozmetiku Manna ste si mohli prečítať TU! Rozhodne si do tejto kozmetiky ešte niečo zaobstarám.
Jesenné obdobie bolo sychravé, daždivé a chladné-mať preto teplú šatku a štýlový dáždnik je príjemným osviežením i cez ten najpochmúrnejší deň.

Ako ste prežili jeseň vy?




7 komentárov

  1. Úžasné produkty <3 Práve si ma navnadila na nákup minimálne polovice z nich. L'Oréal Skin Perfection krém aj sérum mám a milujem ich. Teraz je dokonca aj nočný krém z tejto rady, takže si ho musím ísť kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tangle Teezer je take muj oblibenec a nedam na nej dopustit.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pro mě byl podzim hrozně rychlý ale krásný. Tak ten deštník je naprosto úžasný, ten by se mi líbil. Kokosový olej používám také na vlasy i na pleť. Tangle Teezer používám 3 roky a nevyměnila bych ho, jen bych už potřebovala nový. Velmi mě láká péče od Loreál, takže v nejbližší době si pro ni zajdu do drogerky, měla jsem vzoreček a super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky. :') Kokosový olej také používám. <3

    www.clairer-blog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diky tvemu clanku jsem si uvedomila, ze jsem taky uplne zapomnela napsat podzimni oblibence, musim si ty clanky zacit konecne zapisovat :) Jinak tahle rada od Loreal me docela laka a Tangle Teezer si ted snad taky konecne poridim k Vanocum :) Krabicka na balzamy se mi moc libi, taky se musim po necem takovem podivat, at v tom nemam takovy zmatek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podzim byl krásný, ale hrozně rychle utekl. Tangle Teezer jsem dostala minulé Vánoce a uznávám, že to byl jeden z nejlepších dárků. Je perfektní! Další dávku kokosového oleje jsem si koupila nedávno. Je perfektní nejen na vlasy, ale i na vaření :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný príspevok.

    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť