UČíME SA S VIMVIC.CZ

utorok 13. septembra 2016

Človek sa učí celý život. Nepochybne so mnou bude súhlasiť drvivá väčšina z vás. Niekto sa učí rád a dobrovoľne, iného možno pritlačí sám život a začne na sebe tvrdo pracovať. My deti modernej doby máme obrovskú výhodu oproti generácii našich rodičov-máme totiž možnosť učiť sa takmer všade. Základom je ako inak pripojenie na internet a zdroje informácií sú viacmenej bezodné a prístupné jednoducho a rýchlo. 



Rada by som vám v dnešnom článku predstavila portál vimvic.cz. Ak vám to nič nehovorí, nevadí, ale chytrejšie z vás ste už z názvu vydedukujú, že ide o edukačný portál nabitý zaujímavými informáciami, ktoré sú šité na mieru pre vás, podľa toho čo preferujete vo forme rôznych kurzov. Škála rôznorodosti týchto kurzov je ozaj široká-od jazykových kurzov tu nájdete i kurzy sebavedomia, kurzy zručností z online marketingu, excelu, úpravy fotografií či napr. podnikania. Určite odporúčam pozrieť si celú ponuku, vyberať si môžete celkovo až z 80 online kurzov. 

Učenie sa tak stáva časovo nenáročné a flexibilné, kurzy je možné si pozerať od všadiaľ, kde je pripojenie na internet-doma v obývačke či na výlete. Najlepšie na tom je, že prístup do kurzu platí doživotne, čo je skvelé a k lekciám sa dá kedykoľvek vrátiť! Registrácia je easy, na prvý nákup dostanete až 100-Kč zľavu.

Dostala som šancu zvoliť si ten pravý kurz pre mňa a veruže nebolo to jednoduché. Zaujalo ma totiž viacero kurzov a dá sa povedať, každý z iného súdka. Nakoniec som si povedala, že si vyberiem niečo, čo by som si za normálnych okolností asi z praktických dôvodov nezvolila a spravila som dobre. Vybrala som si kurz olejomaľby, ktorý je dokonca bestsellerom na tomto portáli a teší sa veľkej obľube. Kurz obsahuje 11 lekcií, v dĺžke cca 20-30 minút. Lektor je sympatický a vysvetľuje techniku olejomaľby krok za krokom skutočne tým najzrozumiteľnejším spôsobom. Náplňou kurzu je konkrétne maľba s motívom krajinky, či už ako maľovať mraky a oblohu, letnú a zimnú krajinku, stromy, skaly či morskú hladinu. Neverila som, že ma pár lekcií naučí držať v ruke štetec a maľovať, ale pomaly tomu začínam veriť. Nie som zasa až tak bez talentu, v rodine som mala po kom tento gén zdediť ale nikdy som ho nerozvíjala a práve tento kurz mi pohol splniť si môj dávny sen! Ako sa vraví, najťažšie je začať....začnem sa tomu seriózne venovať a môj dokončený obraz vám určite ukážem

Ak som vás dostatočne navnadila, prezrite si celú ponuku kurzov, niektoré sú tuším i zdarma, iné sú spoplatnené. 
Majte krásny deň!


Zverejnenie komentára