PUPA VELVET GARDEN

piatok 4. novembra 2016

Krásny deň prajem!
Pre dnešok sa spoločne so značkou Pupa Milano vydáme na rozprávkovú cestu do minulosti, do okázalého a pompézneho baroka. S príchodom jesene si pre nás moja obľúbená Pupa pripravila prekrásnu kolekciu Velvet Garden, stvárňujúcu bohatstvo a nádheru baroka, a zasadila ju do jesennej záhrady plnej sýtych a intenzívnych farieb, nádherných kvetov jemných ako zamat. 

"Velvet Garden je podstata ženskosti,  kolekcia, ktorá rozpráva príbeh o novej, uvedomelej a sebaistej žene."


Exkluzívnu kolekciu Velvet Garden stvárňujú laky na nechty, rúže, maskara, ceruzky a oči, duo očné tiene, lícenka a paletka očných tieňov.

LAKY NA NECHTY LASTING COLOR GEL
"Lak so skleným efektom. Špeciálna zmes polymérov pre lesklé, super nalakované nechty s mimoriadne lesklým vzhľadom. Vysoká koncentrácia pigmentov zaisťuje bohatú a jednotnú farbu už od prvého použitia. Neobsahuje toluén, formaldehyd,   DBP (dibutylftalát) a gáfor."

Laky od Pupy Color Gel mám veľmi rada, majú luxusné balenie a ich výdrž je oproti iným lakom jednoducho neporovnateľná. Vždy mi vydržia na nechtoch minimálne týždeň v neporušenom stave. Už jedna vrstva na nechte spraví neskutočný efekt, farba je krásne sýta a lesklá. Ja však ešte stále zvyknem použiť povrchový top coat od Sally Hansen, Insta Dri. Takto sa mi životnosť laku predĺži. Najviac mi z týchto odtieňov učaroval Black Orchid, čo je krásna zmyselná fialová farba, ideálna na jeseň a navyše aktuálne veľmi módna a kombinovateľná. S Burgundy Poppy zasa niet čo pokaziť, bordové odtiene sú stále trendové a sadnú každému. 

Odporúčaná cena: 4,90

Red Peony/ Burgundy Poppy/ Black Orchid

VELVET GARDEN BLUSH multifunkčná maxi lícenka
"3 elegantné odtiene ružovej v jednom výrobku, ktoré sa môžu použiť samostatne alebo zmiešané spolu. Lícam a lícnym kostiam dodávajú jemný farebný nádych a jas.  Ľahká a hodvábna textúra sa dokonale spojí s tónom pleti. Jej vôňa pripomínajúca sladkú vôňu rozkvitnutej pivónie daruje príjemný zmyslový zážitok. "

Ak ste ešte nevideli dokonalosť samotnú, ste asi ešte nedržali v ruke novú lícenku Velvet Garden. Jej obal vám učaruje. Fialovo-zlaté prevedenie je novou dimenziou luxusu. Jemné obrysy kvetín na zlatom podklade vám napovedia, že toto nežné balenie je stvorené pre rovnako nežné duše. Tri odtiene ružovej možno použiť samostatne alebo zmiešať a vytvoriť tak na lícnych kostiach svieži závan a zdravý jas. Pigmentácia nie je enormná, ale primeraná, na ľahký makeup vám to určite bude stačiť pre zdravý vzhľad. 

Odporúčaná cena: 13,90


I’M    Rúž čistej farby s absolútnym leskom 
"I’M zvýrazní pery novou dimenziou čistej a vibrujúcej farby s ultra lesklým efektom. Dokonale definované pery. Ľahká, jemná a krémová textúra perfektne drží na perách ľahkosťou pierka a poskytuje absolútne pohodlie."

Nové rúže sú dosť krémové a sýte, navyše krásne voňajú. Bohužiaľ, odtiene mi k môjmu tónu pleti nesadli a vyzerám v nich nie veľmi vábne. Na takéto výrazné rúže musí mať žena i plné veľké pery a viac podľa mňa pristanú brunetkám, ktoré oživia, ako blondínam. 

Odporúčaná cena: 9,90

PUPART VELVET GARDEN paleta líčídiel na oči 

"9 kompaktných očných tieňov vo farbách, ktoré sú vzájomne dokonale kombinovateľné. 4 povrchové úpravy: dúhová, perleťová, saténová a matná, ktoré umožňujú ľahko vytvoriť líčenie vhodné na akúkoľvek príležitosť, od „základného“ až po šik, od dymového až po pôvabné. Ultra mäkká a rozplývavá textúra umožňuje farby bezchybne tieňovať. Vo vnútri dva praktické dvojité aplikátory. Ploché zakončenie slúži na širšie tieňovanie a to špicaté na presnejšie ťahy. Bez parabénov."

Paletky na oči, ako už býva u Pupy zvykom, vždy hýria nápadom a luxusným dizajnom. Až na tie dva penové aplikátory, si dovolím tvrdiť, že paletku využijete na dennodenné líčenie i na to večerné. Obsahuje totižto paletku nielen matných, ale aj perleťových a saténových tieňov, vďaka ktorým sa nepochybne dá vykúzliť i odvážnejšie a dramatickejšie líčenie. Ako to už býva zvykom, čím svetlejší odtieň je, tým menej je pigmentovaný, Paletka sama o sebe nie je extrémne pigmentovaná, ale ani podpriemerne, povedala by som, že taký neutrál. Farbičky sú ale krásne a presne takúto kombináciu ja môžem. Táto paletka sa stala ale mojou obľúbenou, posledný mesiac ju zvyknem často používať a tie sýtejšie farby vyzerajú na oku veľmi pekne. 

Odporúčaná cena: 16,90

Rose Garden


VAMP!RIASENKA 
"Obrovský objem - extrémne riasy Najpredávanejšia riasenka Pupa v novej farebnej verzii.  Zvýrazní pohľad, pričom riasam dodáva neuveriteľný objem pri každom novom nanesení."

Nová verzia slávnej Vampky sa nesie v odtieni intenzívnej fialovej a vašim riasam tak dodá úplne nový rozmer. Kto sa nebojí farieb, smelo do toho. Riasenka ladí s celou kolekciou, preto nebude problém doladiť líčenie i rúžom či lakom na nechty. Je rovnako dobrá ako klasická Vampka, táto je však vyslovene hravá v rámci jesennej kolekcie. 

Odporúčaná cena: 8,90



VELVET GARDEN DUO EYESHADOW 
"Duo očné tiene: farba & rozjasnenie – s efektom tekutého Nevídaná dvojica očných tieňov v jednom balení: čistá a intenzívna farba so saténovým efektom je dokonale zladená s rozjasňujúcim tónom metalického efektu. Textúra je hodvábna e neuveriteľné krémová. Obal ozdobený kvetovým reliéfom premení očné tiene na ozajstný klenot."

Na testovanie mi prišli dva tiene, avšak jeden sa pravdepodobne pri preprave rozbil, a tak z neho veľa neostalo. Podľa jeho pozostatkov usudzujem, že bol v odtieni Pink Peony, čo je asi najkrajšia kombinácia jemnej ružovej a neutrálnej hnedej. Ukážem vám však odtieň Violet Peony, ktorý mi chvalabohu dorazil v neporušenom stave. Balenie je z plastu a okrem vyklápacieho viečka obsahuje aj maličký aplikátor, čo je dobré na cesty a do kabelky. Tieto duo tiene sú podobné svojim dizajnom mono tieňom, ktoré určite už poznáte i z môjho blogu. Farby na mňa pôsobia celkom sýto a čo sa týka pigmentácie, je dobrá. Metalický efekt na oku vyzerá vcelku zaujímavo, ale určite odporúčam naniesť pod tiene bázu, aby čo najdlhšie vydržal. Tiene trošku prášia, ale so správnym štetcom je to minimálne. 

Odporúčaná cena: 9,90


VAMP! INTENSE SMOKY
"Maxi ceruzka na oči je ideálna pre vytvorenie dymového efektu a neuveriteľne intenzívneho nalíčenia. Jej krémová textúra dokonale priľne na viečko a ľahko sa rozotiera pomocou zabudovaného aplikátora."

Táto maxi ceruzka má široký hrot a hodí sa na výrazné až dymové líčenie. Je obojstranná, na druhom konci má zabudovaný aplikátor, s ktorým sa ľahko blenduje. Ceruzky od Pupy sú vydarená záležitosť, mám ich doma niekoľko a nezvyknú sa mi rozmazávať. Ceruzka je mäkká a dosť dobre priľnavá, ale ako vidíte, vhodná na hrubšiu linku. Také to pravé dymové líčenie je ako stvorené na večer. 

Odporúčaná cena: 9,90



Zaujala vás kolekcia Velvet Garden? Určite mi dajte vedieť v komentároch :-)




13 komentárov

  1. Kolekce je moc povedená! :) Mě asi nejvíc zaujaly laky nehty :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na této značce se mi hlavně líbí jen laky na nehty :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera. Hned by som to všetko brala. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, tak toto je nádhera. Navíc máš i moc pěkné fotky. Nejvíce se mi líbí asi laky na nehty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. juuuj táto edícia je pastva pre oči :) naozaj sa im vydarila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi povedená limitovaná edice. Tohle se Pupě vážně povedlo. Ty rtěnky jsou úžasné a stíny ještě lepší. Líbí se mi, že obaly nejsou klasické černé, ale v barvě.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja pupu nepoužívam, ale mám skúsenosť s ich lakmi a sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeej ake je všetko fialove:)) tie laky su riadne pekne a o tom fialovom ruži ani nehovorim strašne pekný odtieň:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ozaj krásne produkty. Na fialovej momentálne dosť ulietavam ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherná kolekcia <3 Paletka sa mi zapáčila najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moja najobľúbenejšia Pupa kolekcia za posledné obdobie!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super článok :) krásna kolekcia to je, najviac ma zaujali tie laky na nechty :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť