ORIFLAME 15/2017

sobota 28. októbra 2017

Ahojte kočky,
opäť vás vítam v dnešnom článku o novinkách z kampane Oriflame 15/2017. Tentokrát som si pre vás pripravila voňavú nálož v podobe toaletných vôd ale aj vydarených noviniek, ktoré vás iste zaujmú. Ak by ste si chceli prelistovať celý katalóg, nájdete ho pod týmto linkom.


Sychravé počasie a opadané lístie vo mne vždy evokuje melanchóliu. Je to čas, kedy bilancujem uplynulé mesiace a viac sa zamýšľam nad svojim konaním, nad všetkým čo sa za posledné obdobie udialo. Je to čas, kedy by mal človek tráviť viac času sám so sebou a naozaj sa venovať sebe a svojej duši. Vedieť žiť sám so sebou je pre niektorých ľudí veľmi obtiažne, verte tomu alebo nie, ja si samotu užívam. Nikdy nemôžem povedať, že sa nudím alebo nemám čo robiť, nedajbože, že mi chýba zmysel. Môj zmysel je zmysel pre humor :-) Realitu možno vidieťz milión uhlov, ja sa vždy snažím hľadieť na ňu z tej lepšej strany, nájsť si v tom nejaké spríjemnenie. Nemyslím naivitu, skôr nadhľad. V živote je tak málo potešení, že aj tie malé si treba vychutnať a hľadať ich aj v bežný deň :-) Pre mňa je spestrením každé prekvapko dokonca aj každý trapas, dobíja ma to energiou. Dosť bolo úvah, pusťme sa do recenzie, mala som skrátka potrebu tu niečo objasniť, sformulovať, snáď ste pochopili pointu. Každá jedna maličkosť ti robí život krajším, každý jeden zážitok ťa formuje.

Parfumová voda The One Disguise



kód: 33413
cena: 15,99 €


"Výrazná príťažlivá parfumová voda dokonale doplní váš vzhľad prenikavými vyberanými tónmi, ktoré vám dodajú pocit premeny a neodolateľnosti. Je ukrytá v zaujímavom modernom flakóne."


Novinkou je parfémová voda pre modernú sofistikovanú ženu, ktorá srší sebavedomím a šarmom. Aspoň takto ju vnímam ja. Flakón je skôr futuristický ladený, no vôňa je sexi, výrazná a cítiť v nej lahodné ovocné tóny. Ak máte rady hravé sladšie parfémy, bude to voľba aj pre vás. Skutočne sa mi zapáčila získala si ma, navyše aj pekne drží na oblečení, môžem ju doporučiť, skvelá voľba aj na darček. 



Toaletná voda Elvie



kód: 32235
cena: 12,99 €


"Toaletná voda Elvie je harmonickou symfóniou vôní. Spája v sebe prírodné tóny bielych kvetov, púdrové tóny bieleho pižma a jemné, zelené akordy konvaliniek, rastúcich v samom srdci čarovných škandinávskych lesov."


Pri vôňach ešte chvíľku ostaneme. Toaletná voda Elvie je opakom vône Disguise, je jemná, kvetinková ako stvorená pre nežnú bytosť. Oplýva sviežou esenciou kvetov a skôr sa bude páčiť romantickým dušiam. Je jemná, výdrž má menej intenzívnu a preto i nebude iritovať okolie, kto nemá rád ťažké vône, mohla by splniť očakávania na bežný deň. Zaujal ma aj atypický flakón, ktorý je navrhnutý akoby pre mýtickú bytosť, pre lesnú vílu.


Rozjasňujúca podkladová báza Giordani Gold


kód: 33300
cena: 9,99 €

"Pre mladistvú, nádherne žiarivú pleť. Hodvábne sérum s obsahom kyseliny hyalurónovej, komplexom na zdokonalenie pleti, výťažkom z bieleho čaju a perleťovými ružovými a zlatými mikročiastočkami. Používajte samostatne pre prirodzený žiarivý vzhľad alebo ako podklad na dosiahnutie bezchybného líčenia."

Táto báza je niečo, čo som ešte nikdy na sebe nevyskúšala. Keď chcem efekt rozžiarenej pleti, použijem bbčko alebo rozjasňovač a efekt je tam. Začať ale od podkladu ma nenapadlo, aj preto som sa rozhodla ju vyskúšať. Určite to nie je nič pre baby s mastnou pleťou, to by naozaj nevyzeralo dobre. Ak máte ale suchšiu alebo zmiešanú pleť, môžete si to dovoliť, netreba to však preháňať. Ak si na bázu nanesiete vhodný krycí krém či makeup, výsledok mladistvejšej pleti bude efektný. Hodí sa používať ju k naturálnejšiemu líčeniu, aby bol efekt čo najprirodzenejší a podľa mňa o to pri tejto báze ide- vyzerať sviežo a mladšie, čo sa vám splní aj vďaka zloženiu antiaging látok.

Pílingový disk na tvár



kód: 29729
cena: 2,49 € 

Pílingový disk je novinkou v katalógu. Jednoducho odstraňuje odumreté pleťové bunky, a to nanesením čistiaceho gélu na tvár a krúživými pohybmi. Dodá pleti svieži a obnovený vzhľad, nič náročné, triviálna pomôcka, ktorá pleť dobre premasíruje a prečistí. Sfotila som vám aj návod, pre ľahšie zorientovanie sa.


Ošetrujúci olej Love Nature s výťažkom z čajovníka


kód: 33023
cena: 3,49 €

Mať doma tea tree olej je poklad. Jeho použitie nepozná obmedzenia. Obsahuje prírodný esenciálny čajovníkový olej, ktorý má antibakteriálne a upokojujúce vlastnosti. Pomáha cielene pôsobiť proti vyrážkam, čistí pleť a redukuje nadbytočný maz, ktorý spôsobuje mastenie pleti. Výborný je nielen na vyrážky ale aj na lupiny či opary alebo ekzémy. Stačí jedna-dve kvapky, preto vydrží veľmi dlho a pomaly sa míňa.


Očný krém Ecobeauty


kód: 32200
cena: 7,49 €

Najčistejší výrobok čo sa týka zloženia od Oriflame. Je posilnený o arktické brusnice plné antioxidantov a olej zo semien rakytníka, ktoré pomáhajú energizovať pleť a zmierniť známky únavy. Neobsahuje parabény. Certifikovaný bioprodukt v súlade s pravidlami Fairtrade. Skutočne bio produkt, pri ktorom nemusíte riešiť nežiadúcu chémiu v kozmetike. Je sympatické, že aj takto Oriflame zmýšľa a snaží si získať širšie spektrum zákazníkov. Výsledky budú viditeľné až po pravidelnom používaní, ale už teraz môžem potvrdiť, že nijak nedráždi očné okolie a celkovo je šetrný k očným partiám.

Krém na nohy Feet Up Cherry Delights

kód: 33529
cena: 1,99 €

Bohatý hydratačný krém na nohy so sladkou vôňou čerešní a klinčekovým olejom. Zjemňuje a zvláčňuje pokožku nôh počas chladných dní. Úplná topka vôňa, sladká čerešňová, presne do tohto počasia pozdvihne náladu. Moje chodidlá dostávajú zabrať, predsa len chodievam každý deň pešo, mhd neuznávam, nosím opätky atď, takže o nôžky sa musím starať, dbať o ne a dopriať každý večer dávku krému, čo je aj s masážou super relax pred spaním.


DOPLNKY

Kabelka Country



kód: 29577
cena: 24,99 €

Kabelky z imitácie semišu sú veľkým hitom, túto navyše zdobia aj efektné zlaté detaily. Je z imitácie kože a semišu, má priestranné vnútorné priehradky, uzatváranie na zips a remeň, čiže klasická crossbody kabelka do jesenného počasia. Hodí sa na voľný čas k čižmám na prechádzku do mesta, do práce by mi veľkosťou nstačila :-) Koňakovú farbu možno kombinovať s čiernou alebo béžovou, najlepšie v zemitých odtieňoch. 

Náušnice Country


kód: 29579
cena: 7,99 € 

Presne môj štýl! Milujem nosiť visiace náušnice, aj výrazné kúsky. Luxusný pár visiacich náušníc zdobia tri akrylové kamienky s trendovým popraskaným efektom, vložené do zlatistého podkladu. Perfektne sa budú hodiť aj na ples alebo len tak do kancelárie k niečomu strohejšiemu na oživenie. Naživo sú ešte krajšie a v ušiach vyzerajú skvelo, fotku nájdete na mojom insta :-)




Čo poviete na aktuálnu kampaň? Našli ste v nej niečo zaujímavé ? :-)


2 komentáre

  1. Ta první vůně vypadá hodně dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Novinky nevypadají špatně, ale ze všech mě zaujal pouze jeden produkt a to disk na tvář :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť