FOTOSHOOTING S JANKOU

pondelok 6. novembra 2017

Ešte cez leto ma oslovila moja milá kolegyňa Janka, či by som jej nespravila zopár záberov. Vedela, že rada fotím, ale ja som v živote som nefotila portréty, a to myslím vážne, pretože okrem rodinných osláv a fotiek na blog nefotím zhola nič. Venujem sa prevažne produktovej fotografii, ak sa to dá nazvať takto, logicky ak fotím rôzne kozmetické produkty, nič iné mi z toho ani nevychádza. Asi vám nemusím vravieť, akú zodpovednosť som cítila. Dievča malo odo mňa nemalé očakávania a mňa samú by mrzelo sklamať nielen ju, ale aj seba. Nevedela som, čo to vydá a či vôbec to bude publikovateľné,.. Čiže takto sa začalo naše "tenkrát po prvé"...fotili sme cez víkend, myslím, že to bola asi sobota poobede a počasie bolo také nijaké, skôr pod mrakom, čo zasa ale nie je na zahodenie, lebo je to lepšie ako ostré slnko. Ako kulisy som vybrala naše krásne staré mesto, sú tam pekné zákutia a úzke romantické uličky a vždy objavím či nový podnik, alebo nejaký detail, ktorý som si doteraz nevšimla. Košice ma asi nikdy neprestanú prekvapovať a mať ich naozaj preskúmané a schodené chce istú prax :-) 

moja najobľúbenejšia fotografia, podarilo sa nám zhodou náhod zachytiť aj turistický vláčik a fotka tak dostala úplne iný rozmer

Ale dosť bolo slov, fotka vie niekedy povedať omnoho viac. V prípade Janky to platí dvojnásobne, pretože je to extrémne milá a fotogenická baba. Tiež pózovala prvýkrát a veľmi dobre sa mi s ňou pracovalo, nechala sa usmerniť a vo všetkom so mnou súhlasila :-) Fotky som samozrejme ešte upravila v Lightroome, ale prisahám vám, že Janku nebolo potrebné nijako retušovať, je prirodzene pekná a žiadne rušivé elementy som nemusela korigovať. Z fotiek sála príjemná pozitívna energia....
Jej žiarivé ryšavé vlasy sú skrátka neprehliadnuteľné a pri fotení sa na nás všetci okoloidúci dívali, čo nám ako ťažkým profesionálkam vôbec nevadilo :P







Verím, že som nefotila portrét naposledy. Možno si časom dokúpim ďalší objektív špeciálne pre túto oblasť. Teda určite to mám v pláne. Pracovať na sebe a investovať do svojich schopností je najlepšia investícia. 

Dobrú noc
Teším sa na vaše komentáre :-)



1 komentár