ORIFLAME 16/2017

utorok 21. novembra 2017

Zdravím kočky,
tento mesiac prichádzam s novou kampaňou troška oneskorene, lebo sa mi zapotrošil balíček. Ale nakoniec sa našiel a šťastlivo dorazil a ja vám predstavím hlavne výhodné vianočné sety, ktorými môžete obdarovať svojich blízkych. Kampaň 16/2017 sa nesie v duchu Vianoc a celý katalóg je zaplnený voňavými darčekmi. Obálka je ladená do zlatostriebornej a posiata drobnými striebornými vločkami. Celý katalóg vám hodím do linku TU.




Sada náušníc Convertible
 kód v katalógu: 29819
cena: 7,99 € 

Túto sadu náušníc by ste nemali vynechať. Sú krásne, prídu vám zabalené vo vkusne darčekovej krabičke. Dajú sa kombinovať, vymieňať, viete ich nosiť ako buď iba nenápadné napichovačky, alebo si ich predĺžiť o perly či zlaté kruhy. Sú masívnejšie a hodia sa skôr k elegantnému oblečeniu, čo ja nosím, takže pre mňa sú využiteľné aj na bežný deň. 

Darčeková sada Paradise
 kód v katalógu: 633189
cena: 21,99 € 

Hneď na prvých stranách katalógu sú umiestené darčekové sady. Ide o sady pozostávajúce prevažne z kombinácie dámsky parfém, telový sprej a deodorant, prípadne telové mieko, to všetko spolu s darčekovou papierovou taštičkou. Parfémových sád je tam minimálne šesť a každá vôňa je diametrálne iná, preto sa bude hodiť k inému typu osobnosti. Nevedela som vopred odhadnúť vôňu, tak rozhodol vizuál, flakón je asi najkrajší od Oriflame. Vôňu som vybrala pre maminu alebo sestru a zistila som, že celkom sa bude hodiť mamine. Cítiť v nej ružové korenie, jazmín aj pižmo. Základ má teda o čosi sladší a tak to mamka má rada. Spočiatku však dominuje jazmín a nejaká zložka, ktorú neviem presne popísať. Nechcem tým povedať, že sa hodí pre staršie ročníky, to vôbec nie, aj mne pristane, ale ja mám vôní dosť a Vianoce sú o obdarovaní predsa :-)

Time Reversing sérum a očný krém
kód v katalógu: 24667,30836
cena: 7,99 € / 14,99 €

 Ako som už naznačila, celý rok testujem kozmetiku iba ja a teraz počas akcií a zliav je skvelá príležitosť vybrať niečo aj svojim blízkym a tak ukázať širší záber. Prípravky na veľmi zrelú pleť by som ja na sebe otestovať nemohla, takže túto dvojicu som posunula tete, ktorá má už takmer 50 na krku a stále vyzerá ako mladica. Vybrala som pre ňu sérum a očný krém Time Reversing. Očný krém na spevnenie očného okolia zrelej pleti obsahuje sójový genisteín a komplex Amino+, ktoré účinne vypĺňajú hlboké vrásky a spevňujú kontúry očných partií. Teta na svoj vek nemá výrazné vrásky okolo očí a výsledky sa dostavia až po pravidelnom používaní ráno a večer. Sérum je vhodné na oblasť, krku, brady a tváre a zreteľne vypína pleť a dodá jej pružnosť. Nanáša sa na čistú pleť pod denný alebo nočný krém. Oba produkty majú dobre vymyslený dávkovač, praktický a hygienický. 



Osviežovač vzduchu Breakfast in Paris
kód v katalógu: 34455
cena: 9,99 € 
"Navoďte si vo vlastnom domove atmosféru francúzskej kaviarne s voňavým osviežovačom vzduchu. Jeho luxusná vôňa vás dostane do správnej nálady pri olovrante s priateľmi alebo vám spríjemní spoločné chvíle s blízkymi."
 Môj prvý osviežovač do bytu. Nikdy sme doma osviežovače vzduchu nepoužívali a teraz keď bývam vo svojom, kde to stále dýcha novotou ma to ani nenapadalo. U mňa v byte skrátka stále vonia, denne pálim vonné vosky, mám asi 10 parfémov, stále upratujem, v spálni mám vyložené levanduľové mydlá a aj celkovo čistota bytu zaváži. Nepotrebovala som používať žiaden umelý osviežovač. Siahla som po ňom, lebo je uvedené, že vonia ako francúzska kaviareň, konkrétne ako makrónky v kaviarni. Vyzerá ako drahší parfum a nie ako osviežovač, aj to sa mi páči, nikto na prvý pohľad nezistí čo to je. Vonia sladko ako oriešky a stačí jeden vstrek a jeho cítiť. A teda načo ho používam? Pridáva domovu sladkú atmosféru a pripomína mi Vianoce. Čiže dôvod je skôr patetický ale teším sa z neho. 

Giordani Gold darčeková sada

  kód v katalógu: 633170
cena: 16,99 € 
"Luxusná kvetinová drevitá Parfumová voda s tónmi bielych kvetov je určená pre ženu, ktorá vášnivo miluje život."
Vône Giordani Gold sú stalicami v katalógu a teraz pred Vianocami je možné využiť akciu a kúpiť si celú sadu - parfém Giordani Gold, parfumovaný telový sprej a guľôčkový dezodorant. Sadu som vyberala ako vhodnú ukážku na darček. Prv som si myslela, že sadne štýlu mojej mamy, pretože je to určite vôňa pre zrelšiu ženu, ale nakoniec keď mi prišla, podarovala by som ju skôr ešte o jednu generáciu, mojej babke. Nenechajte sa zmiasť, moja babka sa dodnes rada oblieka a maľuje, takže je to ten typ modernej babky, čo si potrpí na štýl. Presne k nej mi sedí, zloženie tvorí mandarínka, pomarančovníkové kvety, tie cítiť najviac, a pačuli.

Darčeková krabička hojivých zázrakov
  kód v katalógu: 35233
cena: 9,99 € 

 Absolútnym must have je krabička hojivých zázrakov. Tie už každý pozná, nemusím vám ich predstavovať, sú skvelé, možno ani nie tak zázračné ale jednoznačne účinné. Darčekové balenie je už na pohľad krásne a vo vnútri nájdete celkom štyri hojivé zázraky- prírodný včelí vosk, čučoriedky, brusnice a čierne ríbezle. Momentálne som si najviac obľúbila brusnicový zázrak ale každý z nich je rovnako dobrý a voňavý. Tip na darček pre vás alebo pre kamarátku, aj cena je prijateľná. 


 Mramorové očné tiene Giordani Gold

  kód v katalógu: 33479
cena: 9,99 € 

 Novinkou sú ručne vrobené mramorové očné tiene. Majú intenzívnu farbu, ľahké zloženie, nedrobia sa a dajú sa nanášať nasucho aj namokro. Dostupné sú v 5 odtieňoch, ja mám odtieň Luxuriant Beige, ktorý mi k typu pleti najviac vyhovuje ale objednala som si už aj zlatý odtieň Intense Gold na slávnostnejšie príležitosti. Čo ma prekvapilo je, ako najemno sú namleté a nasucho pigmentujú veľmie jemne až splývavo. Preto pre výraznejšiu béžovú odporúčam použiť pri aplikácii navlhčený štetec, a teda nanášať namokro. Vtedy je farba omnoho intenzívnejšia a opticky viac rozjasní oko. 


Páči sa vám kampaň 16? Budem rada ak mi napíšete, čo vás zaujalo :-)

Krásny večer



7 komentárov

  1. Krásné výrobky. Nejvíce mě zaujal osvěžovač vzduchu, ten u Oriflame vidím poprvé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůně Paradise vypadá nádherně. Ten flakón je opravdu nádherný <3 A ty zázračné kelímky musí vonět naprosto nádherně! Já jsem zatím měla kromě klasického .. vanilku, karamel, čokoládu a myslím kokos.
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozerám že sme si vybrali podobné produkty :) inak ale tá obálka tohto katalógu bola veľmi pekná, tým, že bolo na nej cítiť ako keby vločky :) prišlo mi to ako skvelý nápad :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem na katalog doma koukala hned oc mi přišel a byla jsem z něj nadšená. Bohužel bych ale musela mít neomezený rozpočet abych si mohla pořídít všechno, co se mi líbí :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pamatuji si doby, kdy jsem musela mít každý ten hojivý zázrak! Taky jsem měla sadu, ale byl tam karamel, kokos, černý rybíz a vanilka tuším. Ale samozřejmě jsem měla i třešeň...prostě jsem je lovila jako pokemony :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sada naušnic vypadá víc než dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za mě rozhodně léčivé zázraky. Používám na všechno už několik let.

    OdpovedaťOdstrániť