L'Occitane |DIVINE SLAMIENKOVÁ RADA

piatok 17. augusta 2018

Krásny večer vám prajem!
L'Occitane Divine
Od poslednej recenzie na blogu už ubehol nejaký ten piatok a ja vám dnes prinesiem o to luxusnejšiu recenziu ako obvykle. V drvivej väčšine na blogu testujem cenovo dostupnejšie kozmetické produkty, dostupné povedzme takmer pre každého, ale tentokrát spravím výnimku a ukážem vám top produkty na zrelšiu pleť. Viem, že ma sledujú a čítajú viacmenej mladé dievčatá, ale aj staršie ženy si sem tam prídu ku mne po radu a odporúčanie na vhodnú starostlivosť. Asi viete, že sa blížim k tridsiatke a tomu prispôbujem už niekoľko rokov aj pleťovú kozmetiku. Niekedy na jar sa mi podarilo spotrebovať dva kozmetické produkty, ktoré vám teraz predstavím. Sú od značky L´Occitane, konkrétne zo slamienkovej rady :-)





PREČO PRÁVE SLAMIENKA?

"Päť výskumných patentov od spoločnosti L'OCCITANE odhalilo výnimočné vlastnosti esenciálneho oleja z kvetov slamienky. Olej je vysoko účinný s antioxidačnými vlastnosťami až dvakrát silnejšími ako vitamín E. Luxusná slamienková starostlivosť Divine s jedinečnou koncentráciou esenciálneho slamienkového oleja bojuje proti viditeľným známkam starnutia pleti: vráskam, strate pevnosti a vitality a nedokonalosti pleti. Deň za dňom môžete pozorovať, ako sa redukujú vrásky, pleť vyzerá pevnejšie a pružnejšie, textúra pokožky je zjednotená. Pleť vyzerá rozžiarene a dokonalo. Vaša pleť je pripravená viac čeliť vonkajším agresiám. Pleť je rozžiarená, plná mladosti ako znovuzrodená."

LUXUSNÁ SLAMIENKOVÁ STAROSTLIVOSŤ DIVINE

L'Occitane Immortelle pleťový krém proti vráskam
objem: 50 ml
cena: 74,90€
Nikdy predtým som po žiadnom pleťovom kréme nemala tak dokonale zamatovú jemnú pleť ako po L'Occitane Immortelle. Akoby ani nebola moja, neskutočne jemná na dotyk, mierne vypnutá a zregenerovaná do hĺbky, nielen povrchovo. Navyše bez akéhokoľvek mastného filmu. Balenie krému je z ťažkého skla v kombinácii so zlatými detailmi v podobe jemného písma a vrchnáčika s vygravírovaným logom.  Krásne luxusné balenie dopĺňa jemná príjemná vôňa zázračnej slamienky, ktorá ako vieme, je pomerne vzácna a drahá záležitosť. Zloženie a filozofia značky určite vyjde v ústrety aj vegánom či alergikom, nakoľko krém je voči pleti doslova jemný a nežný a nedráždi ani citlivú pokožku. Krém používala aj moja mamina, ktorá mi ho darovala, aby som vám o ňom mohla napísať moje dojmy. Viem, že je pre zrelšie dámy s vráskami a suchou pleťou a aj napriek tomu, že mám zmiešanú pleť, som sa ho nebála testovať. Nanášala som ho totiž iba na vyslovene suché miesta na tvári a striktne večer pred spaním. Krásne mi zregeneroval pleť, bolo to badateľné už ráno pri pohľade do zrkadla. Je to naozaj právom bestseller, ale najviac bude sedieť na suchú až veľmi suchú pleť. 

DIVINE SÉRUM

L'Occitane Immortelle omladzujúce sérum
Doplnkovou starostlivosťou je aj L'Occitane Immortelle omladzujúce sérum z tej istej rady. Luxusné balenie zdobí aj tento zázrak. Ultraľahké sérum sa rýchlo vstrebáva a okamžite pleť vyhladzuje. Už po pár dňoch mi pripadala moja pleť žiarivejšia a mimické vrásky vypnutejšie. Určite sa oplatí investovať do tohto elixíru mladosti, ale opäť by som zdôraznila, že je určený na zrelšiu a suchú pleť :-) Viditeľné výsledky dosiahnete pravidelným používaním tejto dvojice, ktorú môžete ešte rozšíriť o omladzujúci pleťový olej Divine či 28-dennú omladzujúcu kúru Divine. 


objem: 30 ml
cena: 78,90€
Ak vás dnešná recenzia zaujala, môžno zvážite kúpu rady Divine, ale oplatí sa počkať do 20.-22. augusta, kedy budú na notino dni dopravy zadarmo! Platí pri nákupe v hodnote nad 50€ ;-)




6 komentárov

  1. Tahle značka je opravdu luxusní, teda já jí k těm luxusním značkám řadím. Nikdy jsem od dní nic nezkoušela, i když mě láká, ale vždy mě odradí ta cena :-/ Tenhle produkt ale nebude ten, který bych chtěla vyzkoušet.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena je vysoká, ale ak chceš neičím začať, skús mydlo, majú prekrásne vône alebo parfum, nebude to žiadna tuctovka :)

      Odstrániť
  2. Táto sada vyzerá nádherne :) Loccitane som si veĽi obľúbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Francúzi majú jednoducho nielen štýl ale aj v hlave :) Páči sa mi ich koncept :)

      Odstrániť
  3. No tak to vyzerá vážne úžasne! ♥ Ja som od L´Occitane skúšala zatiaľ len veľmi málo produktov, no rada by som skúsila niečo na pleť :))

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na pleť je to risk, ak investuješ, ale na predajni ti určite poradia prípadne dajú nejaké vzorky, ich obchodíky sú čarovné :)

      Odstrániť