L’Oréal Paris Lumi Magique

piatok 3. augusta 2018

Magický korektor na rozjasnenie pohľadu? Určite áno! Každá žena túži po zvodnom pohľade bez nežiadúcich kruhov či opuchov pod očami, prípadne iných nedokonalostí. Práve preto sa v dnešnej recenzii zamierame na jeden takýto špeciálny produkt, ktorý síce nie je žiadnou novinkou, ale kvalitou sa môže rovnať drahším značkám ako YSL a v mojej kozmetickej výbave sa nachádza už necelý rok. Za ten čas som sa s ním stihla stotožniť a rada by som vám ho dnes priblížila v krátkej recnzii.

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor

Oficiálny popis
Magický korektor L'Oréal Paris Lumi Magique hravo skryje kruhy pod očami aj drobné nedokonalosti a zároveň rozjasní vašu pleť! Jedinečná textúra korektoru má skvelé krycie schopnosti. Korektor Lumi Magique dokonale priľne k pleti a zostane na svojom mieste po celý deň. Zamaskujte nedokonalosti svojej pleti s kúzelným korektorom L'Oréal Paris Lumi Magique!

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor

Účinky

kryje drobné nedokonalosti
zamaskuje kruhy pod očami
dlhodobý efekt

Typ pleti
Vhodné pre všetky typy pleti.

Ako aplikovať
Korektor naneste pomocou aplikátora na miesta, ktoré chcete prekryť.

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor swatch 01 Light

Korektor má prekrásne luxusné balenie vo farbe ružového zlata. Pootočením spodnej časti sa korektor vytláča medzi jemné štetinky, ktorými prechádzate po požadovaných miestach na pleti. Dostupné sú tri verzie odtieňov, ja som siahla po najsvetlejšom 01 Light, čo sa dokonale hodí na prejasnenie tváre. Ak máte krásnu zdravú pleť a chcete ju iba máličko rozžiariť, tento korektor by vám mohol dobre poslúžiť. Povedala by som, že krycí veľmi nie je, určite by som ho nepoužívala na akné alebo podobné nedokonalosti. Ak už potrebujem prekryť kruhy pod očami, použijem Maxfactor a až naň dám jemnú vrstvu Magique korektoru.  Mojím cieľom, keď som si ho kupovala, bol práve vábivý efekt prejasnenia očného okolia, ale samozrejme ho možno použiť aj na prejasnenie nosa, pier či obočia. Konzistenciou nie je ani veľmi tekutý ani hutný, taký zlatý stred. Obsahuje malé rozjasňujúce čiastočky, ktoré však voľným okom nie sú viditeľné, nie je to nič prehnané, preto sa nemusíte báť žiadnych trblietok. Korektor veľmi rada používam najmä vtedy, ak sa líčim minimálne, čo je aj teraz v lete a nosím iba maskaru a lesk. Ak by vás zaujímala cena, tak momentálne je v akcii na notino za 7,90 z 11 eur. Pre porovnanie veľmi podobný korektor od Yves Saint Laurent stojí okolo 30 eur, takže tá cena nie až taká závratná za korektor, ktorý vydrží aj rok.  

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor

Na tele si rovnako ako na tvári v lete užívam pocit žiarivej pokožky a v tomto smere sa mi najviac osvedčili prípravky od Pupa Milano. Telové mlieko Golden Cream mám ešte z minulého roka, ale vytvára prekrásny bronzový efekt a zdá sa mi, že aj troška farbí, tak sa po ňom ešte môžete skúsiť poobzerať- po prípade istotne majú v ponuke niečo veľmi podobné aj túto sezónu :-)

L’Oréal Paris Lumi Magique korektor
L’Oréal Paris Lumi Magique korektor


Aký je váš najobľúbenejší korektor?


6 komentárov

  1. Za mě je nejlepší od Catrice, ano, ano ten nejvíce profláklej :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten jediný som stále nemala, raz sa k nemu dopracujem :D

      Odstrániť
  2. Nemám ani tak oblíbený korektor, ale mám jeden od Miss Sporty a ten je docela fajn :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miss Sporty niekedy fičalo a dnes už ani neviem čo majú v ponuke :)

      Odstrániť
  3. Tak ten vyzerá super! A rovnako tak chválim aj krásne fotky! Ja momentálne používam korektory od Catrice, aj keď sa s k nim stále snažím nájsť cestu, pretože mi nie vždy vyhovovali. Už som však rozmýšľala aj nad korektorom od PUPA Milano :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Pupa Milano mam korektor, taký v tyčinke, je veľmi dobrý, ten môžem doporučiť :) Ďakujem za pochvalu, s fotkami som sa vyhrala, niekedy mám chuť aj niekoľko hodín sa tomu venovať vkuse.

      Odstrániť