ORIFLAME 12/2018

utorok 21. augusta 2018

Vítam vás pri aktuálnej kampani Oriflame 12/2018, kde sa spoločne pozrieme na novinky ladené jesenne do chladnejších dní. Zdá sa to aj vám ako paradox? Píšuc tento článok na posteli, v poloľahu sa snažím schladiť v prievane, už nestačí že má na sebe iba tielko, pretože z počítača na mňa sála ďalšie čo? Teploooooo......

Kompaktný púder Giordani Gold s minerálmi

kód v katalógu: 31808
cena: 11,99 € 17,9 €
Púder obohatený o minerály jemne a zľahka prekryje pleť a dodá jej žiarivý, mladistvý lesk. Receptúra s 90 % obsahom minerálov a antioxidantmi má ochranný faktor SPF 15, ktorý pomáha zabraňovať predčasnému starnutiu pleti. Kupujem si ho stále dookola a som spokojná, má zrkadielko aj hubku, prepúdrovať sa tak môžem kedykoľvek. Vyhovuje mi aj jeho odtieň, nemám rada mŕtvolne bledé púdre a už prestávam mať rada aj tie transparentné. 

Matný rúž na pery The ONE Super Matte

kód v katalógu: 33364
cena: 3,99 € 7,9 €
V akcii sú teraz aj tieto matné rúže s veľmi príjemným finishom, ktorý nevysušuje pery nakoľko obsahuje vyživujúci komplex LipSoft Moisture Plus. Ľahko sa nanáša, nebledne, nerozpíja sa ani sa neotláča a vydrží na perách až 11 hodín. Vybrala som si najneutrálnejší odtieň Nonstop Nude, ale v ponuke sú aj divokejšie farby ako oranžová, fuchsiová či tmavá slivková. Vynositeľný je u mňa jedine takýto odtieň a aj ten trošičku bije doružova, čo sa ale mne rozhodne páči. 

Krycí krém The ONE EverLasting

kód v katalógu: 31164
cena: 4,99 €  12,90€
Po dlhom čase som znovu dala šancu krycím krémom, najmä teraz v lete, kedy si vystačím s mejkapom ozaj minimálne. Zvolila som odtieň Light Ivory, čo asi nebola najlepšia voľba na opálenejšiu pleť, ale na jeseň mi bude sedieť dokonale. Skúšala som ho ale tak či tak a na moje prekvapenie mi z tváre neoxidoval a veľmi dobre splynul s pleťou. Za málo peňazí (teraz v akcii za 4,99) dosť muziky na neproblematickú pleť. Je to novšia verzia Everlasting krému, mal by vydržať až 24 hod. a nestierať sa ani nerozmazávať. Tak 6 hodín vyzerá aj v týchto teplách na mojej tvári obstojne a stiera sa len minimálne :)

Pašmína Odette

kód v katalógu: 31637
cena: 21,99 € 
Škandinávskym trendom na jeseň 2018 sú obrovské pašmíny a šály, v rôznych farebných kombináciách s pôvabnými vzormi pre jemne diletantský štýl. Najkrajšia je jeseň práve v začiatkoch, keď sa leto pomaly preklenie do chladnejších rán, slnkom zaliatych lesov a šuchotavého lístia pod nohami. Čas, kedy sa dajú nosiť ešte kožené bundičky alebo trenčkoty a nie je až do kosti sychravé a nehostinné počasie. Pašmína je v čarovnej farebnej kombinácii, hravá ale decentná a neskutočne hrejivá. Z jednej strany je prevažne béžová a z opačnej bije skôr do koralovoružovej. Materiál je akryl a polyester. Dovolím si tvrdiť, že vás obalí aj na dvakrát, taká je masívna. Premýšlam k čomu ju budem nosiť, máte nejaký typ? Sem s ním!

Využiť teraz môžete akciu trvajúcu až do konca kampane 13, a to zakúpiť si riasenku The ONE Wonderlash 5v1 XXL a odličovač na oči The One na dostanete ako darček zadarmo. Stačí, ak pri objednávke na www.oriflame.sk zadáte pri špirále nasledovný kód: 633463


5 komentárov