NAOBAY

štvrtok 18. októbra 2018

Krásne slnečné popoludnie,

dnes by som vám rada ukázala značku NAOBAY, ktorá si ma získala. Názov NAOBAY znamená "prírodné a organické", a teda hádate správne- ide o certifikovanú prírodnú VEGAN kozmetiku. Pochádza zo Španielska, z prímorského mesta Valencia. Valenciu som pred pár rokmi navštívila a je to neskutočné mesto! Pulzuje v ňom život, nájdete tam moderné budovy, ale i historické centrum, dláždené uličky a nekonečne dlhé pieskové pláže. Je to raj pre mladých ľudí a veľmi krásne a živé miesto, a preto ma milo prekvapilo, že práve tam sa zrodila táto značka. 

Unikátna je nielen transparentnosťou, prírodnými ingredienciami ale aj dreveným obalom. Evokuje to vo mne jednoduchú snahu o návrat k prírode a veľmi sa mi tento detail páči, aj v kombinácii s plastom. 


NAOBAY šampón pre vitalitu & lesk

objem: 250 ml
cena: 13,00 €

Inovatívne zloženie bez sulfátov a silikónov pre vitalitu a lesk, na všetky typy vlasov. Šampón obsahuje ryžový proteín, ktorý dodáva vlasom preukázateľný objem, zvlhčuje ich a zvyšuje ich pružnosť. Ďalej extrakt zo šalvie, ktorá je známa pre svoje výnimočné zvlhčujúce účinky a tiež dodáva vlasom silu a prirodzený lesk. Veľmi účinne odstraňuje lupiny a zároveň stimuluje rast vlasov a pomáha ich udržať zdravé. Extrakt z mäty sa potom postará nielen o osviežujúcu vôňu, ale aj veľmi príjemný ľahko chladivý pocit. Mäta dodá vlasom silu, pevnosť, hĺbkovo čistí, odstraňuje prebytočný maz, bez toho aby došlo k poškodeniu vlasov. Aloe Vera sa postará o hydratáciu, zmäkčenie a osvieženie. Je tiež výborná pri liečbe lupín pomáha totiž optimalizovať nadbytočné množstvo tuku. Navyše zvyšuje pružnosť vlasov a podporuje ich rast.

Na moju mastnejšiu pokožku hlavy so sklonom k lupinám je tento šampón príjemná pomoc na každodenné použitie. Napriek tomu, že je bez sulfátov, pení celkom obstojne. Mne nevadí, ak by aj nepenil vôbec, pretože pena vo vlasoch nie je indikátorom čistoty vlasov. Počas umývania nie je potrebný ani kondicionér, aspoň u mňa nie. Vlasy mi zacelí a sú už na dotyk šmykľavé a hladké. Po umytí mám príjemný pocit, svieži a nič ma nesvrbí. Tento šampón nijak agresívne neodmasťuje mastné vlasy a možno aj preto mám pocit, že sú hydratovanejšie a nie suché a tvrdé ako zvyčajne. Samozrejme, úlohu v tom zohráva aj ryžový proteín, ktorý vlasý viditeľne vyživuje. Celkovo by som to zhrnula ako fajn šampón na bežné použitie. Pomáha udržať vlhkosť vo vlasoch a tie sa potom nielen ľahšie rozčesávajú, ale sú zdravšie a lesklejšie. Sú pružné a dobre sa upravujú a to bez pocitu zaťaženia. Ten lesk som si všimla hneď po umytí, preto môžem tento šampón iba doporučiť a to na akýkoľvek typ vlasov. Čo sa týka mastenia vlasov, štandardne umývam každý druhý deň a to sa nezmenilo. 

Arganový olej je známy ako tekuté zlato Berberov a marocké ženy ho od nepamäti používajú v boji proti známkam starnutia. Vracia pokožke pružnosť, vyhladzuje, hydratuje, hojí kožné podráždenie, strie či jazvy po akné. Olej obsahuje 80% esenciálnych mastných kyselín: 45% kyseliny olejovej a 35% kyseliny linolovej. Tieto vzácne nenasýtené mastné kyseliny omega-9 a omega-6, sú zdrojom vitamínu E, ktorý je silným antioxidantom a chráni pleť proti voľným radikálom a predčasnému starnutiu.
Tento olej je čistý, panenský a organický a je k dostaniu v neskutočne krásnom obale. Drevené obloženie fľaštičky s logom NAOBAY je skutočne originálne. Pomocou pipety nakvapkáte 1-3 kvapky do dlaní a vklepkáte na oblasť tváre, krku či dekoltu. Fantastický je tento olej pre unavenú a starnúcu pleť, ale aj na citlivú a suchú pleť. Takisto sa môže použiť na končeky vlasov alebo kdekoľvek potrebujete dodať špeciálnu starostlivosť. Argánový olej sám o sebe nemá nijakú špecifickú vôňu, ale jeho účinky sú známe od nepamäti. Prirovnávajú ho k tekutému zlatu, nakoľko ide o veľmi hodnotný artikel či k elixíru krásy a mladosti. Každá žena by mala mať doma svoj argan. Viaceré ženy ho zvyknú používať aj na rast mihalníc či vlasov, kedy si ho pravidelne vmasírujú do pokožky. Neskúšala som to, ale ak máte problém so slabými vlasmi či riasami, môžete to vyskúšať. Určite je to prijateľnejšia forma ako používať produkty z lekárne nabité množstvom zbytočných ingrediencií.
objem: 30 ml
cena: 22,00 €


Weleda jemná čistiaca pena 

Posledný produkt síce nie je od značky NAOBAY, ale je tiež od certifikovanej prírodnej kozmetiky,
ktorá sa zameriava na vegan produkty, a tou je značka Weleda. Pri Welede sa nedá šliapnuť vedľa. Odkedy používam túto jemnú čistiacu penu, pleť sa mi neuveriteľne zlepšila. Okrem toho som upravila aj zvyšnú starostlivosť, o ktorej som písala v minulom článku, ale chystám ešte jeden samostatný čiste len o skincare. Na moju zmiešanú pleť s občasným akné je táto pena ako stvorená. Predtým som používala sébum vegetal od Yves Rocher, niekoľko mesiacov, ale odkedy som to vysadila, pleť sa mi ustálila. Predtým sa mi každý druhý deň spravila vyrážka. Aspoň viete aké sračky v tom museli byť! Som na seba normálne nahnevaná, že som ten čistiaci gél nevyhodila do koša už dávno. To sa nedá porovnať, po Welede mám pleť síce odmastenú ale stále sviežu a nie vysušenú. Určite odporúčam na zmiešanú pleť s akné.

Táto jemná čistiaca pena s výťažkom z hamamelisu virgínskeho v BIO kvalite dôkladne a do hĺbky čistí pleť a udržuje v rovnováhe jej hydratáciu. Vďaka jemnému zloženiu šetrne odstraňuje nečistoty, make-up aj nadbytočný maz bez následného vysušovania pleti. Pleť vyzerá sviežo a je perfektne pripravená na ďalšiu starostlivosť, čo je výborným základom pre použitie prípravkov pleťovej starostlivosti od Weledy. Vhodné pre normálnu a zmiešanú pleť. Hamamelis virgínsky má upokojujúce a zároveň aj ošetrujúce účinky, osviežuje pokožku a tiež zjemňuje póry. Levanduľa spoločne s citrusovými tónmi citrónu a pomaranča dodáva prípravku príjemnú a úžasne povzbudzujúcu sviežosť.
objem: 150 ml
cena: 12,95 €


Všetky tieto skvelé výrobky a množstvo iných kúpite v internetovom obchode naureus,  ktorý sa zaoberá najmä predajom prírodnej kozmetiky, potravín, eko drogérie, výživových doplnkov a iných prírodných produktov. Najnovšie majú kategóriu aj pre domácich miláčikov :-)

3 komentáre

  1. Ani jeden z produktů jsem nezkoušela. Ale musím říct že ty obaly vypadaji nádherně. Hlavně ten olej, ten asi okouknu víc :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu čistící pěnu od Weledy bych velmi ráda vyzkoušela, čtu na ní samou chválu :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čistiaca pena weleda má svoje miesto u mňa v kúpelni už nejaký ten čas, je naozaj super ;)

    OdpovedaťOdstrániť