ELNINO.SK|Revlon Colorstay, Frais Monde a Maxfactor

nedeľa 25. novembra 2018

Vítam vás pri dnešnom článku, zo série eshopu elnino.sk
Nie je nič lepšie, ako si môcť slobodne zvoliť produkty na testovanie a to veľmi oceňujem na tomto eshope. Nepochybne skvelým renomé sú aj výhodné, niekedy až smiešne nízke ceny oproti tým v bežných obchodoch, a preto je nakupovanie nielen zábava ale nepostráda ani zdravý rozum. Na elnino sa môžete dosýta vyblázniť a nezruinuje vás to, to určite nie :-)

Tentokrát som siahla po rokmi overených produktoch/bestselleroch, ktoré už vyskúšal v mojom okolí hádam každý okrem mňa. Nejak som tie pochvalné recenzie brala vždy s určitou dávkou nadsázky, veď predsa len neblogujem prvý rok...a veruže to bola chyba priatelia, pretože som nadšená z kvality týchto produktov!

MAX FACTOR 2000 CALORIE DRAMATIC VOLUME

 Asi v každej možnej beauty rubrike sa aspoň raz mihla povestná Maxfactor 2000 Calorie Dramatic Volume. Na prvý pohľad obyčajná maskara, s klasickým štetinovým kartáčikom. Avšak aplikácia je jedna radosť. Ak ju dobre obtriem, nanesie ma riasy len také množstvo, aké potrebujem a nezalepím si ani s pomerne mohutnejším kartáčom celé riasy a viečko. Veľmi príjemné nanášanie s touto riasenkou, odporúčam však použiť aj klieštiky na riasy pre efekt vytočených rias a minimum otierania o viečko. Riasenka je čierno čierna, dostupná je ale aj tmavohnedá verzia (odporúčam pre veľmi svetlé blondínkovské typy). Čo sa týka výdrže, neopadáva a neotiera sa! To je za tú cenu veľmi príjemné prekvapko. Okrem zvýraznenia rias pridá aj celkom pekný objem a pri dvoch vrstvách už vie vyčariť doslova objem ako bomba. Maxfactor jednoducho dekoratívku vie a to nielen pre filmové hviezdy. Riasenku kúpite v akcii za 2,99 €!!!

REVLON COLORSTAY COMBINATION OILY SKIN


Makeup Revlon Colorstay Combination Oily Skin nájdete ako pre suchú pleť tak aj pre zmiešanú až mastnú pleť. K dispozícii je približne v 13 odtieňoch- riešenie pre bledulky aj typy so snedou pokožkou. Ja som si vybrala odtieň 310 Warm Golden, čo určite patrí k tým tmavším tónom, ale brala som ho predovšetkým po lete, kedy mi došiel môj obľúbený makeup. Napriek vysokému číslu, makeup nie je až tak tmavý ani oranžový a pekne mi sedí, dokonca aj teraz, keď som už dávno vybledla. Odkedy ho používam, mám typ na zmiešanú pleť, nepoužívam viac púder ani korektor! Doslova 2 produkty môžem z mojej rutiny hravo vynechať, je to neuveriteľné ale je to tak. Krásne precízne krytie a pritom ľahká textúra, zakryje aj drobné nedokonalosti či kruhy pod očami. Vynikajúci makeup na bežné nosenie, kedy sa cez deň nestíhate prepúdrovať a makeup vyzerá takmer totožne po celom dni. Vôbec sa nelesknem a to ani po fyzickej záťaži, pri tomto makeupe naozaj nepotrebujete žiaden púder a chvalabohu neupcháva póry. V porovnaní s Double Wear sa síce jemne otiera, ale krytie je prirodzenejšie a za tú cenu 7,31 € má balenie aj pumpičku! Ak chcete vážne dobrý makeup za drogérkovú cenu, určite dajte šancu Revlonu. 

Plusy
+perfektné krytie
+balenie s pumpičkou
+obrovský výber odtieňov
+neoxiduje počas dňa
+zmatňuje, pritom nevysušuje
+SPF 15
+cena
Mínusy
- nenašla som

FRAIS MONDE ALMOND

Veľmi ma teší, že vám predstavím značku Frais Monde. Možno ste už o nej počuli, možno nie, ale po dnešnej recenzii som si istá, že budete túžiť si od nej niečo zaobsatrať. Značka Frais Monde pochádza zo slnkom zaliateho juhu Talianska, z oblasti Repone, kde pramení termálna sírna voda výnimočná pre svoje účinky. Medzi horami a morom, na tomto magickom mieste, sa zrodila termálna kozmetika v prírodnom laboratóriu. Značka má vyše 30-ročnú rodinnú tradíciu a vyrába toho oveľa viac ako len parfumované oleje. Tým ich ale nechcem podceniť, pretože 12ml nenápadná fľaštička Frais Monde Almond  prináša so sebou pravý gurmánsky zážitok, kde sa sladké medové esencie spájajú s jemnou horkosťou mandlí. V popise vône je uvedené, že vôňa Almond je vhodná pre osobnosť, ktorá si dokáže život užívať a vychutnávať do posledného dúška. Musím súhlasiť, je to jedna balada. Obsahuje ambrové a drevité zložky, nechýbajú ani kvety, ale v popredí stojí sladká mierne nahorklá vôňa mandlí, ktorá rozmaznáva a upokojuje. Olejček sa používa potretím miest ako sú zápästia, miesta za ušami, dekolt, atď...stačí pár kvapiek. Nepodobá sa to na žiaden parfum ani toaletnú vodu, ktorú poznám. Je to skôr sladkosť a vôňa čistoty, čo tak oceňujem, práve preto olejček najradšej použijem po kúpeli či sprche. Okrem mandľového olejčeka majú široký výber aj citrusových či kvetinových a ovocných vôní a za veľmi prijateľnú cenu. Teraz je dokonca v akcii za 4,88€ inak stojí 5,19 €.

Skúšali ste už niektorý z týchto produktov?


2 komentáre

  1. Revlon makeup mě láká čím dál tím více :) Jinak olejíček Frais Monde jsem zkoušela a ta vůně je úžasná. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Revlon Colorstay mám v šuplíku ještě neotevřený ale už se na něj těším. Četla jsem mnoho kladných recenzí.
    Terezah-style

    OdpovedaťOdstrániť