NOTINO DARČEK PRE NEHO

piatok 14. decembra 2018

Vône. Ktorá žena sa obzrie za mužom, ktorý jej jednoducho nevonia? Pachy a vône k príťažlivosti jednoducho patria. Nedokázala by som byť s mužom, ktorý by mi pachovo nesedel, akokoľvek zle to znie. Raz som jednému kúpila pod stromček parfum. Nie preto, že je to obľúbený typ darčeka alebo, že by mi došli nápady. Kúpila som mu ho jednoducho preto, aby sa ním navoňal! Bol to 1 Million, krásna sladká sexi vôňa. V podstate som jakživ som na ňom žiaden závan parfumu necítila. Bol síce čistotný, ale nemal tú mužskú vôňu a mne to chýbalo. Vysolila som za parfum 60 eur a viete čo? Nielen, že sa ten zmätok ani po tom nenavoňal, ešte k tomu sme sa rozišli hneď po Vianociach. Bola som sprostá a priznám si to. Mala som mu kúpiť sudoku a recepty na dlhé zimné večery.

Ak ma má muž zaujať, tak určite nie iba výzorom, ale predovšetkým vystupovaním a charizmou. Chvalabohu poznám aj takých, ktorí sa o seba starajú a chodia na masáže, kozmetiku, či dokonca balayge! Niektoré ženy sa môžu schovať oproti nim! :-D 

Pokiaľ neviete vybrať parfum pre brata/priateľa/ocka tak tu je moja trojica, samozrejme, je to môj subjektívny názor. Uviedla som bestsellery a je minimálna šanca, že nimi niečo pokazíte. Ak sa aj darček nebude páčiť konkrétnej osobe, stále sa nájde náhradník, ktorý ho s radosťou prijme. 

OD 20 ROKOV

Armani Acqua di Giò Pour Homme toaletná voda pre mužov notino

Armani Acqua di Giò Pour Homme




Hlava
bergamot, citrón, jazmín, limetka, mandarínkovo-pomarančová aróma, neroli, pomaranč

Srdce
broskyňa, calon, cyklámen, frézia, hyacint, jazmín, koriander, morské tóny, muškátový oriešok, reseda, rozmarín, ruža

Základ
biele pižmo, céder, jazmín, lišajník, pačuli

Druh vône
aromatická, citrusová

OD 30 ROKOV 


Paco Rabanne 1 Million toaletna voda pre muzov notino

Paco Rabanne 1 Million


Hlava
mäta, pomaranč

Srdce
koža, ostré tóny, ruža, škorica

Základ
ambra, drevo, pačuli

Druh vône
drevitá, korenistá

od 40 rokov

Chanel Bleu de Chanel Parfumovana voda pre muzov

Chanel Bleu de Chanel

Parfumovaná voda pre mužov

Zloženie
ambra, céder, citrón, drevité tóny, jazmín, kadidlo, labdanum, mäta, muškátový oriešok, pačuli, ružové korenie, santalové drevo, vetiver, zázvor

Druh vône
aromatická, drevitá

Všetky vône zakúpite najvýhodnejšie online, a to na eshope notino.
Milovníčky prekvapení, skúste preskúmať adventný kalendár.

Každý deň si môžete online otvoriť jedno okienko, kde na Vás čaká zaujímavá akcia, zľava či darček. Akcia platí vždy v ten jeden deň, na druhý deň vás čaká nová ponuka.




Zverejnenie komentára