ORIFLAME 3/2019

piatok 15. februára 2019

Vítam vás po dlhšom čase opäť pri aktuálnej kampani Oriflame 3/2019. Katalóg nájdete pod linkom TU. V rámci tejto kampane som si vyberala výrobky z radu Giordani Gold, ktorú vnímam ako to najlepšie od tejto značky. Okrem púdrov a makeupov mám doma aj laky na nechty, rúže či podkladové bázy alebo štetce. Všetky produkty pravidelne používam a môžem potvrdiť ich kvalitu :-)

Dlhotrvajúci krycí krém s minerálmi Giordani Gold

Dlhotrvajúci krycí krém som už myslím v minulosti mala. Balenie je v sklenenej fľaštičke s pumpičkou, minimalistické, troška ťažšie a nepraktické na cesty, ale inak štýlové. Je príjemný na pleti a celkom schopne kryje nedokonalosti, ale stále to nie je top krytie, keďže ide o krycí krém. Je hutnejší, už na prvý pohľad, keď ho nadávkujem na štetec, ale stále ľahko rozotierateľný, preto ho potrebujete naniesť troška viac ako je to u tekutých makeupov. Navyše je obohatený o vzácne sopečné minerály, ktoré revitalizujú a zvláčňujú pleť, a zároveň pôsobia proti jej starnutiu. Obsahuje SPF 15, čo je tiež sympatické a u mňa žiadúce. Odtieň som si vybrala Light Ivory, čo mi sedí teraz na bledšiu pleť po zime. Krém sa po nanesení ale zvykne prispôsobiť tónu pokožky, takže sadne aj bledším typom. Príjemný krycí krém so stredným krytím, ktorý ale viete vrstviť a dosiahnuť tak zjednotenú pleť. 

Tekutá očná linka Giordani Gold

Klasickú tekutú očnú linku doma nemám už zopár rokov. Zvyčajne siahnem buď po fixke alebo gélovej očnej linke vhodnej aj pre začiatočníkov. Nemám taký grif v ruke a líčenie s tekutou linkou  vie dať zabrať aj skúsenejším vizážistkám. Potiahnuť klasickú mačaciu a rovnú linku na jednom oku zasa nie je až taký problém, horšie je to zosúladiť aj s druhým okom. Veď to určite poznáte:D Táto očná linka je skutočne intenzívne čierno čierna, nie ako poniektoré linky, ktoré stratia farbu skôr ako ich začnete používať. Skúšala som, či sa rozmazáva, trošku musím počkať kým zaschne a potom sa už nerozmazáva, ale nie je to extrémna výdrž, no na druhej strane sa jednoducho odličuje aj tou najobyčajnejšou micelárkou. 
Dodajte svojim očiam okamžitý dramatický efekt a zvýraznite si ich. Bohatá, intenzívna tekutá očná linka je po zaschnutí lesklá a vydrží po celý deň

Náušnice Botanica

 Keď som videla náušnice Botanica v katalógu, hneď mi udreli do očí, sú riadne extravagantné a skvelé na jar k obyčajnej bielej blúzke. Pozostávajú z troch častí, ktoré sa môžu ale aj nemusia nosiť spolu. Kľudne si z nich môžem vyskladať aj náušnice iba v podobe kamienkovej časti. Farba kamienka je na týchto náušniciach asi najkrajšia. Čo ma ale sklamalo je tá plastová čierna časť, vďaka ktorej pôsobia ako listy, avšak táto časť mi na uchu vadí a dosť sa pretáča. Inak je to veľmi pekný a predovšetkým nápadný módny doplnok. 

Penové tužidlo na zväčšenie objemu vlasov HairX


Ľahké, ale zároveň husté penové tužidlo okamžite dodá vlasom objem, ktorý vydrží až 24 hodín. Zloženie obsahuje keratín na posilnenie a ľahšiu úpravu vlasov. Vlasy zostanú nádherne hebké a hladké, pričom ich nevysušuje. Stačí jedna pumpička, precízne rozotrieť do vlasov a nezabudnúť vyfénovať. Myslím, že tužidlo chráni vlasy aj pred teplom. Vlasy sú po ňom určite objemnejšie a nadýchané, no zároveň hladké a nezlepené. Stylingové prípravky na vlasy s keratínom jednoducho milujem.


Už sa tešíte na jar? :-)


4 komentáre

  1. krycí krém a linku GG som už mala možnosť otestovať a veľmi mi sadli :) tie náušnice som si v katalógu ani nevšimla, ale sú krásne! :) škoda len tej miernej nepraktickosti ako píšeš..nedá sa to čierne dať preč? :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oriflame kozmetiku moc nepoužívam, ale nedám dopustiť na fixku na obočie od tejto značky. Lepší produkt na obočie som nikdy v živote asi nemala. Je to môj holy grail!
    A tie náušnice sú nádherné! Moc mám rada takéto výrazné doplnky.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE



    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nákupy, také z oriflame občas objednávám :-) teď zrovna tu jejich novou houbičku na makeup a štětec na obočí :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooo tie náušnice <3 tiež by som ich hneď brala, inak úžasné fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť