ARMANI SI PASSIONE

pondelok 11. marca 2019

Nová emócia, nová ženskosť, nová vášeň.
Si Passione 



Parfemovaná voda pre ženy Armani Si Passione je inšpirovaná pôvabnou a zároveň zmyselnou sebavedomou bytosťou, ktorá vie presne kedy povedať áno a kedy nie. Sýto červený flakón stelesňuje vášeň a túžbu po láske a dokonale vystihuje asertívnu a životaschopnú ženu.

Od klasiky Armani Si, ktorej tvárou je taktiež hollywoodska herečka Cate Blanchett, je táto vôňa síce zrodená z rovnakého olfaktorického rukopisu, no napriek tomu jedinečná. Pôvodnú Si s arómou čiernych ríbezlí ozvláštňuje iskrivou a hravou hruškou. Po tomto parféme som túžila presne rok a pamätám si každý jedenkrát ako som šla do parfumérie iba kvôli tejto vôni. Moje kroky smerovali  cielene vždy k poličke Armani. Vraví sa, že ak je parfum skutočne kvalitný, vy ho na sebe necítite, no okolie áno. Aj to bol dôvod, pre ktorý som sa rozhodla si svoju vášeň konečne kúpiť až po návrate z Talianska. Akosi ma pravá talianska atmosféra zmohla natoľko, že som tento parfém jednoducho musela mať. Kompozíciou ide o kvetinovo-ovocnú vôňu, vhodnú na denné nosenie. Samotná vôňa predstavuje kontrast medzi ženskou nehou a zmyselnosťou, odráža odvahu emócii a evokuje skutočnú nefalšovanú vášeň.


Vôňa sa otvára páliacim ružovým korením, čiernym ríbezlím a sviežim grapefruitom. Kvetinové srdce tlčie s vášňou vďaka ruži v podobe čírych okvetných lístkov, eleganciu jej dodáva jazmín a sladkosť tropická príchuť ananásu. Po niekoľkých hodinách sa vôňa ustáli v príjemnom opare vanilky, pačuli a cédrového dreva. 


Zloženie




Hlava
čierne ríbezle, hruška, ružové korenie




Srdce
heliotrop, jazmín, ruža




Základ
céder, vanilka




Druh vône
kvetinová, ovocná


Vo všeobecnosti by sa dalo povedať, že Si Passione je iskrivá ženská vôňa, ktorá nie je tak ťažká a sladká ako originál, no stále vychádza z rovnakého základu z dielne geniálneho Armaniho. Je to vôňa, ktorá vám evokuje veľmi príjemné momenty zo života, u mňa konkrétne posledný výlet v Miláne, a dodá vám pocit nezabudnuteľnej femme fatale s nemalou prímesou ženskej elegancie. Jediný mínusom je pre mňa výdrž, ktorá sa mi zdá slabšia ako iné vône z porovnateľnej cenovej kategórie. Parfumovanú vodu Armani Sì Passione zakúpite už od 46,70€ v eshope notino


Máte svoj obľúbený parfum od Armaniho?



6 komentárov

  1. určite ju pri najbližšej príležitosti skúsim ovoňať :) podľa popisu to znie ako skvelá vôňa :)
    inak ten flakónik vyzerá ako veľký červený lak na nechty :))
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne učarovala, ale mám pocit, že aj keď si ju strieknem 5x o chvíľočku už ju vôbec na sebe necítim. No aj tak je to <3

      Odstrániť
  2. Velmi zajímavý flakónek. Podle popisu by mi tahle vůně mohla vonět. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, ten flakonek je supeer :-) vůni neznám, ale znám její sourozence :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som rada Si Rose Signature, vraj sa však už prestala vyrábať. Veľká škoda lebo ten parfém fakt perfektne voňal.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Síčko miluju :) Jedna z mých top vůní, bez kterých si nedovedu představit svůj den :D

    OdpovedaťOdstrániť