trends| SUMMER 2019

nedeľa 21. júla 2019

Akým kúskom by ste nemali povedať nie počas aktuálnej letnej sezóny? V dnešnom článku sa dozviete odpoveď. Vkus je vecou voľby, prirodzeného talentu a nepochybne aj pocitu pohodlia. Ak si má nájsť jedinec cestu k vlastnému štýlu, musí predovšetkým zohľadniť svoju typovosť a vyvarovať sa farbám, strihom a materiálom, ktoré mu jednoducho nesvedčia. Nie som žiadny módny guru, aby som diktovala trendy, avšak baví ma sledovať vývoj módneho priemyslu, kombinovať kúsky v šatníku a jednoducho "vylaďovať" detaily. Detaily sú neodmysliteľnou súčasťou každého outfitu a prináleží im určitá váha, pokiaľ sa neviete vyhrať s detailmi, len ťažko vyskladáte outfit, na ktorý budete pyšné aj s odstupom času. 

Extravagantné šaty

.simple dresses evening dress šaty
zdroj: https://www.simple-dress.com/
Extra prehľad šiat na akúkoľvek príležitosť- či už koktejl, svadbu, promócie, oslavu alebo jednoducho party nájdete na stránke simple dress. Našla som tam prekrásne kúsky, aj pre tie odvážnejšie a mám niekoľko z nich vo wishliste. Je na čo pozerať! Ceny sa pohybujú vyššie, keďže ide o normálny eshop.

Romantické šaty

heine STYLE Šaty s potlačou a výstrihom v štýle Carmen
zdroj: otto.sk
Asi každá žena by mala mať v šatníku aspoň jedny romantické šaty. Kedy ak nie v lete sa môžeme pýšiť tými najnežnejšími verziami samých seba? Volánové, šifónové, kvetinkové, s odhalenými ramenami či holým chrbtom. Dobre vyzerajú aj motýlie či volánové rukávy, krátke strihy, či midi do pol lýtok, ktoré svedčia aj nižším typom postavy. Jemný splývavý materiál je tou správnou voľbou i do horúcejších dní,  pohodlne sa nosí a nič vás nebude obmedzovať v pohybe. Tieto romantické šaty si priam pýtajú, aby ste si ich obliekli. 

Transparentné sandále

Public Desire Alia clear strap heeled sandals transparentne sandale
zdroj: asos.com

Tento trend si všímam posledné roky a túto sezónu zasiahol aj mňa. Myslím, že je na vzostupe a nájde si miesto u nejednej dámy. Transparentné sandálky majú výhodu oproti klasickým už len svoji prevedením. Môže byť absolútne dizajnovo jednoduché, prípadne ozvláštnené šperkom, aplikáciou, strihom, no garantujem vám, že pritiahnu pozornosť okolia. O tom, že sa hravo kombinujú a opticky predlžujú nohy, snáď ani nemusím hovoriť. Plast remienka býva prispôsobivý a napodiv nespôsobuje komplikácie pri nosení. 

Prútená kabelka

Handmade raffia bag
zdroj: mango.com
Asi vás neprekvapuje, že prírodné materiály a ekologický spôsob života je momentálne in. Schválne vravím in, pretože s predošlými plastovými sandálkami je to dosť veľký kontrast. Móda je však prienikom obrovského množstva štýlov, a tak ani takú navonok atypickú kombináciu materiálov by som nezatracovala. Prútené kabelky sú štýlové, efektné a ak siahnete po väčšom rozmere, smelo poslúžia aj na praktické účely do práce/na nákup. Je to vyslovene letný prvok, ale niektoré z týchto tašiek a kabeliek pripomínajú umelecké dielo. Na trhu sú okrem komerčných značiek dostupní aj predajcovia, ktorí vyrábajú takéto kabelky ručne a na mieru. Máte už tú svoju?
Ja mám doma dve :-)


4 komentáre

  1. Já trendům nepodléhám, ale moc se mi líbí ty šaty :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie prútené kabelky sú nádherné vec, ale stále sa im celkom vyhýbam, neviem prečo
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som týmto trendom podľahla až na konci leta :D tak som sa na ne vykašľala - o rok budú zase iné trendy :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť